gaekki Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei. Jeg har nå hatt vondt i magen siden i går. Har ikke hatt noe problem å sove osv. Men kanskje vært 10 min så tar magen ganske tak slik at det gjør en del vondt. Dette varer fra 30sek til 1 min. Smerten kjenner jeg i magesekken føler det ut som. Så jeg lurer på om jeg har bakterier eller virus ?. Og er det noen som veit hva som kan hjelpe mot magen? Har prøvd svenskedråper og idoform...Har ikke hjulpet stort.... Bare driter vann nesten:P Akkurat som diare nesten. bare at jeg ikke må på do hele tiden Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Å dra til legen er intet alternativ eller...? Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Å dra til legen er intet alternativ eller...? jojo...men legen er stengt på en lørdag ...da må jeg dra på akuttmottaket...vet ikke helt om det blir så riktig:P Lurte bare på om noen visste...eller hadde noen ting som kunne hjelpe mot smertene Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei. Det leses ut som du har fått en matforgiftning, eller, blitt smittet av Influensalignende virus. Uansett årsak, kan "omgangs-syken" vare 3 til 7dager. Sørg for at du drikker rikelig med vann og (ja du leser rett) Cola! Det er egentlig ikke nødvendig å dra til akutten, om du ikke har andre symptomer som "ekstreme, langvarige, smerte i/rundt mage-regionen" eller "høy feber" Imodium og andre anti-diare medisin vil ikke korte ned symptoms tiden. Det er bare å ta frem Donald ducken og kamille te. God Bedring! Vaio Endret 19. april 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 et annet alternativ er overprodusering av magesyre. det skjer ved overkonsum av syreholdig drikke som f.eks. Cola og Appelsinjuice Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 et annet alternativ er overprodusering av magesyre. det skjer ved overkonsum av syreholdig drikke som f.eks. Cola og Appelsinjuice Slike smerte vil ikke "komme og går" Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Luftsmerter? Har du lest trådstarters første innlegg? Han har fonteneavføring, og det får man ikke av luft. Jeg er villig til å satse penger på at Vaio har rett i sin antagelse om at det er snakk om en liten matforgiftning eller noe virus. For øvrig kan jeg glede trådstarter med at det kunne vært verre, du kunne ha kastet opp i tillegg... Endret 21. april 2008 av Q-tip Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har også hatt slike "krampesmerter" i magen. Var matforgiftning. For personer med normal helse, er dette som oftest helt ufarlig. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Drikk massevis av cola, ta kulltabletter og spis mariekjeks! Smaker godt (kanskje ikke kulltablettene) og funker som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå