Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i magen...

gaekki

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå hatt vondt i magen siden i går. Har ikke hatt noe problem å sove osv. Men kanskje vært 10 min så tar magen ganske tak slik at det gjør en del vondt. Dette varer fra 30sek til 1 min. Smerten kjenner jeg i magesekken føler det ut som. Så jeg lurer på om jeg har bakterier eller virus ?. Og er det noen som veit hva som kan hjelpe mot magen? Har prøvd svenskedråper og idoform...Har ikke hjulpet stort....

Bare driter vann nesten:P Akkurat som diare nesten. bare at jeg ikke må på do hele tiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å dra til legen er intet alternativ eller...? :roll:

jojo...men legen er stengt på en lørdag ...da må jeg dra på akuttmottaket...vet ikke helt om det blir så riktig:P

Lurte bare på om noen visste...eller hadde noen ting som kunne hjelpe mot smertene

Lenke til kommentar

Hei.

Det leses ut som du har fått en matforgiftning, eller, blitt smittet av Influensalignende virus.

Uansett årsak, kan "omgangs-syken" vare 3 til 7dager.

Sørg for at du drikker rikelig med vann og (ja du leser rett) Cola! :wee:

Det er egentlig ikke nødvendig å dra til akutten, om du ikke har andre symptomer som "ekstreme, langvarige, smerte i/rundt mage-regionen" eller "høy feber"

Imodium og andre anti-diare medisin vil ikke korte ned symptoms tiden.

Det er bare å ta frem Donald ducken og kamille te.

God Bedring!

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Luftsmerter?

Har du lest trådstarters første innlegg? Han har fonteneavføring, og det får man ikke av luft.

Jeg er villig til å satse penger på at Vaio har rett i sin antagelse om at det er snakk om en liten matforgiftning eller noe virus.

For øvrig kan jeg glede trådstarter med at det kunne vært verre, du kunne ha kastet opp i tillegg... :D

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...