tunam85 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har en isofil på 7,5gb og skal brenne på en dual layer plate.Men når jeg trykker på brenn i nero,så står det failed disc-at-once.Har prøvd andre brennere,men det går fortsatt ikke.Har også prøvd magiciso,men virker ikke der heller. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg går utifra at du har dual-layer brenner og dual-layer plate? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 ingen som har aning?Har googlet,men ingenting hjalp. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mulig jeg missforstår hva du mener, men du ble spurt om du hadde dual-layer brenner og dual-layer plater, hvor du svarer "ikke i det hele tatt...". Altså du har hverken dual-layer brenner eller plater. Da er det jo egentlig ikke så rart at du ikke får brent dual-layer? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Prøv ImgBurn. Jeg har brennt mange dual-layer plater med det programmet. Jeg brenner på 2,4X hastighet. Ta forresten et søk på YouTube: "How to burn iso" Endret 20. april 2008 av Morten K Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 covah,det var ment som ironi.Selvfølgelig har jeg dual brenner og plater. Jeg skal prøve imgburn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå