Plecto Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Siden snustråden er stengt så lager jeg min egen tråd Ryktene sier at det er vanskeligere å slutte å snuse, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg prøver å finne solide kilder på hva som er vanskeligst å slutte med av snus og røyk, men alt jeg fant var på den litt tvilsome siden til Swedish Match Så er det noen som har noen kilder når det gjelder det her? Også til dere som har snust en god stund. Hvor lang tid tar det å bli maks avhengig (man treffer vel en grense etterhvert?). Jeg vet det er individuelt, men jeg har snust effektivt nå et halvt år, i gjennomsnitt en halv boks om dagen, siste måneden har det være borti en boks om dagen og jeg føler meg temmelig sugen hvis jeg ikke tar en snus om morgenen Blir det værre? Og hvor lang tid etter siste snus tar det før snussuget er værst? Endret 19. april 2008 av Plecto Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vi har fått en ny snustråd : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=917953&hl= Jeg begynte å snus i Nnovember 07, og ble avhengig etter 3 måneder. men dette kan variere fra person til person. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Når suget kommer spørs helt på hvor fysisk avhengig den enkelte person er. Jeg skulle i hvertfall ønske jeg aldri hadde begynnt. Kjenner ikke den deilige følelsen av snusen lengre, kjenner bare hodepinen og suget når jeg ikke har snust på noen timer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg røyka 10-15 om dagen i halvannet år, og sluttet på dagen, uten noe "sug" etter røyk. Jo lengere du holder på, jo vanskeligere er det å slutte. Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Snuste(?) i ca. 3 år før jeg sluttet. Var egentlig ikke noe stort problem. Abstinensene forsvant vel mer eller mindre helt etter en ukes tid. Det er er vel med snus som med røyk, man må bare bestemme seg. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Tar det lenger tid å slutte å snuse hvis du tar deg en røyk nå og da? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nei. Det vil jeg ikke tro. Røyk dekker ikke behovet mitt for snus uansett. Like godt å ligge unna røyk. Men en ting som jeg tror gjør at det er lettere å slutte å røyke er at vi vet at det er veldig farlig. det vet vi ikke om snus er. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg bryr meg ikke om hvor farlig røyk eller snus er, jeg har bare lyst å slutte Røyk dekker ikke mitt behov for snus, i alle fall ikke edru, i fylla så dekker det behovet en smule, men hvis man er snusavhengig så er det vel nikotinet som er hovedansvarlig? Uansett kilde? Endret 1. juni 2008 av Plecto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå