aleksander_sk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjøpte meg en slik ladestasjon for to måneder siden. Den har fungert helt fint, og har ladet kontrollene og de har stått i stort sett hele tiden når jeg ikke har brukt dem. Det er her jeg er litt bekymret. For nå vil ingen av kontrollene koble til ps3en uten usbkabelen. Kan jeg ha ødelagt noe når jeg har lat kontrollene stå i hele tiden? Trodde det var litt av sjarmen med dette opplegget. Alt som skjer med kontrollen når jeg trykker PS-knappen er at de blinker for å prøve å finne ps3en og så gir kontrollen opp. Det hjelper heller ikke å ha den i med usbkabelen en stund, for så å ta den ut. Da også mister den signalet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Under kontrollen at med et skruehull skal det være et lite hull på størrelse med en nål, hvis du stikker en nål inn der skal kontrollen resette seg. Du kan jo prøve det, lykke til Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Det funket! Takk! Til andre som evt. skulle finne nytte i denne tråden senere: En må koble kontrolleren til PS3 med USB-Kabelen, deretter trykke inn reset-knappen og finito! En kan deretter koble fra kontrolleren. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det funket! Takk! Til andre som evt. skulle finne nytte i denne tråden senere: En må koble kontrolleren til PS3 med USB-Kabelen, deretter trykke inn reset-knappen og finito! En kan deretter koble fra kontrolleren. Bra det løste seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå