Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen blir tregere ved spilling

Anbefalte innlegg

Hadde c&c zero hour installert på maskinen for en stund siden og dette virket bra. Måtte for en 3mnd siden slette og legge inn alt på nytt etter at pcen fikk sinnavirus.

Prøvde å installere zero:hour igjen for ett par uker siden... Det starter greit opp innimellom, men ut i spillet så begynner det å hakke mere og mere helt til det er umulig å fortsette. Hvis jeg avslutter og starter det på nytt så hakker det med en gang:S

Er ikke noe über pc jeg har

Intel celeron 2,6ghz

512mb minne

integrert grafikkort 92mb ell no (intel extreme heter det tror jeg)

Har windows xp sp2

Drivere er oppdatert

Har noen ett forslag på hva galt dette er? hvis, så helst skriv åssen/hva jeg skal gjøre litt tydelig da jeg ikke er helt inn i pc:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om du har programmer som går i bakgrunnen og tar ressurser. Skriv msconfig i Kjør, og fjern alt fra Oppstart.

Slett alt i temp.-fila (midlertidige internettfiler) og kjør vedlikehold på C-stasjon.

Ett tips er også å endre prioritet på 3 filer i Zero Hour Game - finn:

1. game.dat = priority Low

2. ~e5d141.tmp = priority Low

3. generals.exe = priority High

Lenke til kommentar
Spørs om du har programmer som går i bakgrunnen og tar ressurser. Skriv msconfig i Kjør, og fjern alt fra Oppstart.

Slett alt i temp.-fila (midlertidige internettfiler) og kjør vedlikehold på C-stasjon.

Ett tips er også å endre prioritet på 3 filer i Zero Hour Game - finn:

1. game.dat = priority Low

2. ~e5d141.tmp = priority Low

3. generals.exe = priority High

Hvordan gjør jeg om prioriteten på disse? ingen programmer går i bakgrunn:)

Lenke til kommentar

Min PC blir også tregere og tregere etter hvert. Det kommer (for det meste) av at det hoper seg opp støv inni PCen, og dermed blir komponentene varme. Du kan jo sjekke om det er problemet ved å overvåke CPU og system temperaturer, evt. bare blåse PCen tom for støv og se om det blir bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...