SirBertone Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hadde c&c zero hour installert på maskinen for en stund siden og dette virket bra. Måtte for en 3mnd siden slette og legge inn alt på nytt etter at pcen fikk sinnavirus. Prøvde å installere zero:hour igjen for ett par uker siden... Det starter greit opp innimellom, men ut i spillet så begynner det å hakke mere og mere helt til det er umulig å fortsette. Hvis jeg avslutter og starter det på nytt så hakker det med en gang:S Er ikke noe über pc jeg har Intel celeron 2,6ghz 512mb minne integrert grafikkort 92mb ell no (intel extreme heter det tror jeg) Har windows xp sp2 Drivere er oppdatert Har noen ett forslag på hva galt dette er? hvis, så helst skriv åssen/hva jeg skal gjøre litt tydelig da jeg ikke er helt inn i pc:) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Spørs om du har programmer som går i bakgrunnen og tar ressurser. Skriv msconfig i Kjør, og fjern alt fra Oppstart. Slett alt i temp.-fila (midlertidige internettfiler) og kjør vedlikehold på C-stasjon. Ett tips er også å endre prioritet på 3 filer i Zero Hour Game - finn: 1. game.dat = priority Low 2. ~e5d141.tmp = priority Low 3. generals.exe = priority High Lenke til kommentar
SirBertone Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Spørs om du har programmer som går i bakgrunnen og tar ressurser. Skriv msconfig i Kjør, og fjern alt fra Oppstart. Slett alt i temp.-fila (midlertidige internettfiler) og kjør vedlikehold på C-stasjon. Ett tips er også å endre prioritet på 3 filer i Zero Hour Game - finn: 1. game.dat = priority Low 2. ~e5d141.tmp = priority Low 3. generals.exe = priority High Hvordan gjør jeg om prioriteten på disse? ingen programmer går i bakgrunn:) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Høyreklikk Oppgavelinja og velg Oppgavebehandling (eller trykk ctrl+alt+del). Finn de 3 under fliken Prosesser, høyreklikk på den enkelte og velg "Angi prioritet". edit: skrivefeil Endret 19. april 2008 av Zink Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Min PC blir også tregere og tregere etter hvert. Det kommer (for det meste) av at det hoper seg opp støv inni PCen, og dermed blir komponentene varme. Du kan jo sjekke om det er problemet ved å overvåke CPU og system temperaturer, evt. bare blåse PCen tom for støv og se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå