Bendik-_- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei, en kamerat av meg får ikke koblet sin Ps3 på nett. Problemet startet da de byttet til fibernett. Ps3 finner nettet, men vil ikke koble til, kanskje noe med WPA security kode eller noe? Håper på svar Mvh Bendik Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 WPA spiller ikke noen rolle da man bruker kabel. Sikker på at det ikke er routeren som sperrer portene. Prøv og sett PS3 i DMZ og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Er trådløst han har, kan det hende han må sette inn rikitg IP adr på ps3? samme som routern kanskje? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 det siste du vil er å bruke samme ip-adresse i hvertfall I utgangspunktet skal ps3en bli tildelt adresse fra routeren automatisk. Vet at feks hos fiberleverandøren hjemme må en faktisk ringe inn til dem på telefon for at dem skal åpne portene som er nødvendig, evt åpne alle.. naziregime.. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 ok, jeg skal be han ringe dem takk for svar Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, en kamerat av meg får ikke koblet sin Ps3 på nett.Problemet startet da de byttet til fibernett. Ps3 finner nettet, men vil ikke koble til, kanskje noe med WPA security kode eller noe? Håper på svar Mvh Bendik Fikk fiber sjøl forrige uke. Og jeg hadde også prob. med og koble opp ps3`n.. Er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder data. Men etter 2-3 timer med prøving,feiling og banning, fant jeg ut att wpa koden var for lang (sånn virka det ihvertfall) Lagde en ny 8 sifra kode. Og vips, så virka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå