Gjest Ikkesvar Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg pratet med ei jente på fest for en stund tilbake, det var hun som tok initiativ mest. Hun kunne absolutt være interessant for meg, men jeg var kanskje ikke så flink til å vise det der og da. Jeg sendte en melding til henne på facebook noen dager senere men fikk aldri svar. Jeg spurte om hvordan det gikk osv. Er det bare å ta som et tegn på at hun ikke er interessert? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Send ein sms eller ring. Det er ikkje alle som er inne på fjesbok kvar dag. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fikk du forresten nummeret hennes på festen? Hvis du gjorde det ville jeg heller sendt henne en melding, eller kanskje ringt henne hvis dere ble godt kjent. Lenke til kommentar
Gjest Ikkesvar Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hun er ganske aktiv på facebook, og jeg fikk ikke nummeret hennes. For å være ærlig så gjorde jeg vel neppe noe godt uttrykk den kvelden. Jeg var mest opptatt av ei annen jente, og når denne jenta prøvde å sette i gang en samtale så bidro jeg liksom ikke til samtalen (kun svarte på det hun spurte om). Hun ville også at vi skulle ta følge(sammen med noen andre folk) hjem for å prate, men jeg sa at jeg måtte finne en taxi fordi jeg bodde et helt annet sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå