Morten A Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, ikke hiphone, men DaXian T32 eller X999. Evt CECT T32 er verd det. Har mobilen selv, og har ikke testet den mere enn 30timer. men i hånden føles den utrolig solid og god, de fleste mobiler er laget av plast å slikt, men denne har noe aliminiums deksler. mobilen er en drøm, wifi fungerer utverket, msn og internett. eneste ulempen er at jeg selv ikke kan bruke den, har en utendørs jobb som snekker som er litt stress med touch screen. men opp imot alt så vil jeg gi den en terningkast 5 av 6. min er forresten til salgs pga dette med utendørs arbeid, som jeg trenger en støv og støtsikker mobil til. http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/866 Lenke til kommentar
bass84 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjøpte meg en CECT P168C for test, men den finner ikke noen nettverk. Det kommer opp "No Network", noen som har samme problem? Takker for hjelp:) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tenker du på WiFi nett? P168C har nemelig ikke WiFi chip. Om det er GSM net du tenker på, har du puttet simkortet i riktig slot? Tror nemelig den har S1 og S2 port (dual-sim) Lenke til kommentar
bass84 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tenker du på WiFi nett? P168C har nemelig ikke WiFi chip. Om det er GSM net du tenker på, har du puttet simkortet i riktig slot? Tror nemelig den har S1 og S2 port (dual-sim) Tenker på GSM nettet, har prøvd begge simslotene uten hell. Den søker etter nettverk men etter noen sek dukker det opp "no service" Har forøvrig chess simkort som bruker netcom sitt nettverk, mobilen har 850 / 1800 / 1900 MHz, her i Hammerfest vet jeg ikke hvilke mhz de bruker..... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Prøvet annet sim-kort. Om ikke det virker så send mobilen tilbake. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 så en ipod cloning ifra ebay går altså helt fint å bruke med telenor simkort? vurderer å bestille Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Operating mode GSM900/1800/1900 på T32+ wifi. Norge bruker GSM900 og GSM1800. husk å sjekk dette før dere evt bestiller... min selges ta kontakt med meg hvis kunne tenkt deg en Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det ellers noe ulempe ved Cect t32 da? har veldig lyst på en, og er det noen andre som har lyst å kvitte seg med sin, så skrik ut Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 nå er det jo nesten like billig og kjøpe en iphone med 8gb, pluss iphone er mye tynnere. men jeg vet ikke om den ha wifi da. som cect har Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IPhone har ikke minnekort eller MMS. Det har cect/daxian utgavene. Vil faktisk ikke si at iPhone har noen fordeler over Daxian X999/T32 versjon 3 (som har mulighet for 8GB per minnekort, med innebygd wifi og GPS, samt mms) enn at den har 3G, men det klarer jeg meg fint uten. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Heisann, vurderer en iPhone kopi. Hvilken en er den rimeligste?, norsk " tastatur " er nødvendig. Lenke til kommentar
iGH Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heisann, vurderer en iPhone kopi. Hvilken en er den rimeligste?, norsk " tastatur " er nødvendig. Sjekk ut LG Arena. Veldig mye likt, men om ikke bedre. Men som sagt: Smaken er som....(ja det stemmer) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Drar opp denne igjen jeg. Hvilken klone er best nå om dagen? Må ha GPS som fungerer veldig godt i Norge med alle veier og adresser, sms, ringing, god musikk med vanlig jackplugg som fungerer til vanlige koss portapro etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå