JiGGe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tenkte jeg skulle lage en tråd om alle iphone kloner. Iphone-cloner: Hiphone i32 Hiphone t32 Cect p168 Cect p168+ Cect 599 Cect A380 Cect T02 Desay A8+ Desay M888 Desay N8 Digitalrise D718i Digitalrise D99i Meizu m8 Si ifra hvis jeg har glemt noen. Jeg har selv en Hiphone i32 kjøpt fra Ebay. Kostet 900kr med frakt. Veldig bra touch-screen på den. Minuset er at den ikke har wifi og ikke super lyd og film. Men fine menyer. Og rask respons tid. Den har også mms. Sier ikke at disse klonene er bedre enn iphone. Men de er bedre iforhold til pris. Hiphone i32 koster: 900kr Nokia 6101 koster: 899kr Her diskuteres alt om ipod-kloner! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som har noen formening om noen av dem er bedre enn andre? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 HiPhone I32 er vel den mest utbredte. Venter på en selv, regner med jeg har den i morgen. Kommer kanskje med en lite test, om den er verdt det Hacking av denne er i full sving også for tiden. Firmwire update er nå mulig, men trenger vi noen kodere til å lage en ny. Skjekk www.hiphonepro.com for mer om akkurat det. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Vil anbefale å ha på "beskyttelses arket" en stund. Skjermen min ble veldig fort ripete! (hiphone i32) Hørt masse greier om denne hiphone t32 med windows 6.0 tror jeg det var. Noen som har denne? Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dårlige greier! min mening... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Dårlige greier! min mening... Prøvd en? Eller bare ser du at det er en kopi og sier at dette er noe dritt? Vil si at denne er verdt 1000 kr men ikke opp til 4000 kr som en original iphone koster. Lenke til kommentar
Stein Inge Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Hva er forskjellen på Hiphone i32, t32 og i68? Er dette samme telefonen med forskjellige spesifikasjoner? Hvem er det som lager denne telefonen og hvor er hjemmesidene deres? hilsen Stein Inge Lenke til kommentar
Staffern Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 AHH Jeg har lyst på en sånn iphone kopi men er det noen som veit om noen av dem som har wifi? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 HeiHva er forskjellen på Hiphone i32, t32 og i68? Er dette samme telefonen med forskjellige spesifikasjoner? Hvem er det som lager denne telefonen og hvor er hjemmesidene deres? hilsen Stein Inge i32 og t32. forskjellen er at t32 har windows mobile system mens i32 ikke har det. Og på t32 følger det med en penn. Vet ikke annet. AHH Jeg har lyst på en sånn iphone kopi men er det noen som veit om noen av dem som har wifi? Har ikke hørt om noen iphone kopier som har wifi. Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har kjøpt meg en SciPhone i68 Er ganske fornøyd med denne til tross for at USB tilkoplingen er noe herk. Lyd kvaliteten er så som så, med ganske bra bilde... Artig med JAVA ... kjøpte min på Dealextreme.com Info om telefonen finner man på http://www.mysciphone.com/English/index.html Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 AHH Jeg har lyst på en sånn iphone kopi men er det noen som veit om noen av dem som har wifi?h CECT T32 har wifi. Lenke til kommentar
fjesme Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sciphone i68 Kjøpt på dragonkicks for 220$ Fikk min på onsdag. Akkurat som forventet egentlig. Stor, klumpete og ikke mulig å få til å virke:) Hva kan en vente. Neida, spøk til side. Fikk den faktisk ikke på, fikk melding "Invalid Sim", googlet dette og kom over en bruksanvisning for oppdatering av IMEI. Det lå feil IMEI inne på telefonen. Så etter en liten times knot var vi oppe og gikk. SMS fungerte, ringing fungerte. MMS skjønner jeg rett og slett ikke hvor jeg skal legge inn innstillingene. Noen som kan hjelpe? Tilkoblingspunktet for lader/usb virker litt svakt, tror nok det vil ryke på et eller annet tidspunkt. Vekkerklokken, må bare nevne den. Har sovnet av både torsdag og fredag da snoozs funksjonen krever pinlig nøyaktighet noe jeg ikke har kl. 0600. Så nå blir det vekkerklokke på soverommet:) Ellers fungerer alt greit, har ikke prøvd none Java programmer enda. Noen tips? Den ser jo tross alt OK ut på avstand og har alt jeg absolutt må ha. Savner: 3,5 mm utgang TE Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 jeg har fått CECT T32+ . Kjempemobil! anbefales på det aller sterkeste. kameraet er ikke det aller beste, men uansett... har det alt for morro med den tiden flyr! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 DaXian X999 er vel den beste klonen som finnes. Raskere enn iPhone, har mer minne og MMS. Minuset er at den ikke har 3G og WiFi. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fint med bilder av de forskjellige klonene. Mye mer spennende å se på design enn bare tekst. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) SciPhone i68 iFone N99 / M80 iOrange F1(+) DaXian X999 / DaXian T32 HiPhone I32 CECT P168C CECT T32 http://auih.merchantrun.com/ImageHosting/V...DisplaySize=400 http://auih.merchantrun.com/ImageHosting/V...DisplaySize=400 (Forumet nekter meg å poste dem) Den beste er DaXian sin version 3. DaXian X999 er v1 uten 3G, WiFi og GPS, Daxian T32 er v2, med WiFi, EDGE og T32+ har støtte for 8GB minnekort. V3 har innebygd GPS også, den selges under T32 / T32+ og er litt vanskelig å få tak i. Vet ikke om noen modell med 3G. Endret 7. september 2008 av hotstian Lenke til kommentar
Hanna88 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Er disse hiphonene noe å samle på egentlig? Er det verdt det man sparer? --------------------------------------------------------------------------------------------- MVH Hanna88 Endret 8. september 2008 av Juliess Fjernet reklamelinker Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nei, ikke hiphone, men DaXian T32 eller X999. Evt CECT T32 er verd det. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Skal bare nevne at dealextreme (gratis frakt!) har Daxian X999 V3 (med WiFi og GPS, max 8GB minnekort. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15743 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dessverre har den ikke GPS, og kvaliteten kan vel kalles tvilsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå