Agrostar Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Eg får ikkje nettradioen til nrk til å fungere. Har ei anna maskin der eg har firefox som nettlesar og der fungerar det. På mi maskin får eg ikkje opp lyd eller valg av stopp, start og lyd. Får kun bilde der det står "No video" Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan det hende at du har prøvd å forandre standard avspiller i Firefox? Jeg hadde det problemet der en del når jeg prøvde å bruke VLC til å streame ting der. Har aldri hatt det på en "ren" Firefox-installasjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 synes selv det er bedre å bruke rene radioprogram til dette, bruker selv raima radio: http://www.raimasoftware.com/products.aspx Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan dette minne om problemet? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Kan dette minne om problemet? Den minnte om problemet ja, men eg fant ikkje noko som tydde på at vlc var sett til å spele av video og lyd i mozilla, eg har ikkje stillt det inn heller. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 synes selv det er bedre å bruke rene radioprogram til dette, bruker selv raima radio: http://www.raimasoftware.com/products.aspx Den likte eg Men einaste var at lyden fekk sånn løgen ekko eller noko lignande. Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvis du har VLC Mozilla Plugin så skal det ligge et par .dll filer i Mozilla Firefox/Plugins mappen din som begynner på vlc. Om du fjerner disse vil Windows Media Player ta over jobben igjen. Du bør være sikker på at det er vlc pluginen du fjerner da, og ikke flash for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Rart, ikke ekko her. Bruker gratisversjonen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Rart, ikke ekko her. Bruker gratisversjonen. Ta å prøv NRK P3 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå