Zeph Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Eg kom over nokre testar i Lyd og Bilde. Custom 1 Custom 2 Image Finnes og Custom 3, men L&B har ikkje testa dei. Har kikka så vidt på nettet og dei får god omtale, folk er nøgd med at dei heng godt i øyret. Dårleg med norske butikkar, men på Ebay fant eg Custom 3 til ca. 2000,- og Image til 2300, circa. Image på Ebay. Nokon som har erfaringar med desse eller har lese relevante omtaler/tester eller erfaringar? Endret 19. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Ikke hørt noe stort om dem i miljøet så tviler på at det er noe altfor mye å rope hurra om. Norske tester er jo dessuten basert på et produktutvalg på ca 1/10 av det det burde vært. Det "hippe" der ute nå av dyrere IEMs er shure se530, jays q-jays er også godt likt. Endret 19. april 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Eg kom over nokre testar i Lyd og Bilde. Custom 1 Custom 2 Image Finnes og Custom 3, men L&B har ikkje testa dei. Har kikka så vidt på nettet og dei får god omtale, folk er nøgd med at dei heng godt i øyret. Dårleg med norske butikkar, men på Ebay fant eg Custom 3 til ca. 2000,- og Image til 2300, circa. Image på Ebay. Nokon som har erfaringar med desse eller har lese relevante omtaler/tester eller erfaringar? Headfi er positive til image (men hvem på headfi er ikke positiv til dyre greier de har kjøpt for egne penger -_-) Tenkte også på disse, siden de er noe litt utenom det vanlige. Skjønt, selv om det høres ut som jeg har hakk i plata; jeg tror q-jays er vel så behagelige som image. Endret 20. april 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå