AreS90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ok, vennene mine sier jeg ligner så veldig på Bill Gates . Siden jeg skal på ein fest der vi skal kle oss ut som berømte personer som vi ligner på, så tenkte jeg at jeg kunne kle meg ut som Bill Gates. Men problemet er hvordan skal jeg kle meg for å se ut som Bill Gates? Hva er spessielt karakteristisk for Gates? Jeg tenkte å gå rundt med en windows vista boks i hånda, men jeg fikk ikke tak i en slik boks. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fint bilde av Bill Gates Lenke til kommentar
AreS90 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Lol! Brillene! De hadde jeg glemt. Takk Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Khaki bukser, blå skjorte, svart belte og runde briller. Ligner du litt på Bill i fra før så er resten i boks Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Husk å poste bilde av deg selv i kostyme da! Lenke til kommentar
AreS90 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Husk å poste bilde av deg selv i kostyme da! Skal gjøre det når jeg får bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå