Gå til innhold

Xbox 360 skyld i at hus brant ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er no faktisk pitte litt relevant. MS hadde problemer med den første xboxen og strømkabel/forsyning. Husker godt at eg fekk brev frå MS om det samt ny kabel med ein eller anna "utvekst" på. :) Kanskje det viser seg at samme problem dukker opp no ?

 

Når det er sagt så seier eg ikkje at det er noko problem med X360 sin. Har ingen problem med å la den stå på.

Lenke til kommentar

Kva intensjon trådstarter har skal eg ikkje spekulere i, men dette er noko som kan ramme kven som helst og eg lar tråden stå i det håp om at nokon der ute tar litt betre vare på sin X360-straumforsyning.

 

Ein bunke innlegg er fjerna, same vil skje med nye innlegg som beveger seg inn på området fanboy, ps3, konsollkrig...etc...you know the deal.

Lenke til kommentar

FULL ALARM!

 

Hiv ut alt som står i stikkkontaktene, peis det ut av vinduet eller selg det for og kjøpe newage-stuff.

 

According to investigators, the source of the fire was traced to the power cord of an Xbox 360.

 

PowaCoard Ikke noe med strømforsyningen?

Men hvem i fanden veit når ikke brannrapporten ligger ute i PDF fil... Aviser er jo gode på og forenkle siden det finnes så mange folk som ikke forstår ordet "strømmforsyning" og "elektronikk".

 

“It was melted and it looked like they had it against the wall in on edge and things like that need a little space to dissipate heat,” Little Rock Fire Department Captain Jason Weaver said.

 

What the Fuck? Da er det jo ikke POWERCoarden som er gåen da.

Tror neppe at det blir så varmt.

Min strømmforsyning blir ikke så varm, knapt noe i det hele tatt. Og jeg har versjon 2. Ikke det nyeste Falcon hovedkortet (Halo Edition med HDMI)...

Men vi husker jo at de var steinvarme de første strømforsyningene til 360 Xboxene.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Sikkert nokre feiltolkningar ute å går, det skal mykje til for at straumledningen (power cord) skal byrje å smelte sidan den generer svært lite varme. Straumforsyninga derimot, der transformatoren sit blir det ganske varmt. Det kan sjølvsagt være varme frå denne som smelta kabelen, uansett er poenget å ikkje pakke inn straumforsyninga med ullteppe.

Lenke til kommentar

360en skal jo klare seg fint den så lege den får tilgang til luft og får kjølt seg ned. så det er nok kansje ein mennesklig feil det er snakk om her, men eg vett ikkje sikkert siden eg ikkje var der eller såg kossen det skjedde.

 

men ein ser nå kva som skjer når du stenger elektriske/elektroniske apparater inne

 

eg synas for min del at det var lurt av trådstarter å sette opp denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...