Gå til innhold

Tv-kort for Vista x64

SnorreM

Anbefalte innlegg

Hei

Har en PC som kjører Vista x64 med 4GB ram. Alt fungerer perfekt med unntak av Tv-kortet.

Har prøvd tv-kortet WinTV-PVR-150 fra Hauppage, men det viker ikke med Vista X64 og 4 gb ram.

Har noen kort å anbefale som virker med Vista x64 og 4 gb ram ? Har vanlig analog kabel fra Canal Digital.

Snorre

Endret av rally4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hei

Har en PC som kjører Vista x64 med 4GB ram. Alt fungerer perfekt med unntak av Tv-kortet.

Har prøvd tv-kortet WinTV-PVR-150 fra Hauppage, men det viker ikke med Vista X64 og 4 gb ram.

Har noen kort å anbefale som virker med Vista x64 og 4 gb ram ? Har vanlig analog kabel fra Canal Digital.

Snorre

Jeg har akkurat samme kortet Wintv-pvr-150 og fannt ut dette ikke funket med 4 GB så jeg leverte det tilbake. Men om noen vet et kort som støtter 4 gb ram og Vista64 hadde det vert geinailt

[

Endret av Molleth
Lenke til kommentar

Produktet fungerer fint med vista, det har jeg kjørt i lengere tid, men det er en bug med driveren/driverene som gjør den ubrukbar med 4gb.

Så det står ikke på å oppdatere drivere til vista, for det finnes, men å gjøre de brukbare med 4gb ram...

Lenke til kommentar

Hmm, jeg prøver igjen. Har ikke noe med operativsystemet å gjøre, ser du på linken jeg la med dreier det seg om driver. Windows Vista 64bit med 3gb ram fungerer det fint med, men med 4gb opplever mange problemer. Nå finnes det diverse omveier for å få dette til, og har noe som sånn halveis fungerer nå. Men er fortsatt på søken etter nytt tvkort, gjerne pci-e.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Faen, jeg er så lei av å leite etter noe som kan fungere med Vista 64 og 8GB ram.

Akkurat som sist gang når jeg tok tid til å forsøke å finne en tv-tuner som tydeligvis skulle duge, så blir det bare tull igjen.

Eneste lovende var noe jeg så en gang tidligere, med en sånn helt enkel analog inngang.

Compro VideoMate E700

Noe som tydeligvis er sertifisert til Vista 32 og 64 bit, uten at jeg vet noe mer.

Edit: Jeg fant en "review" av et nyere produkt fra Compro. Hadde vært moro om noen i Norge hadde solgt dette og fått noen til å vurdere produktet, eller får jeg bare anta at dette muligens er noe makkverk.

http://apcmag.com/videomate_vista_e900f_tuner_card.htm

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...