Kjempen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei. I går fikk kona en beskjed fra en venninne på MSN som venninnen ikke hadde sendt. Det var en link til: Viruslinken uten venninnens ekte navn Denne linken førte kona til en nettside med noe msnpics, eller noe slikt. Etter at kona klikket på linken har dataen vært treig og jeg tror nok jeg har fått noe på dataen. Jeg tror ikke jeg sender noen link ut selv enda, men venninnen til kona hadde ikke vært logget på MSN på 2 dager da vi fikk linken av henne, så det kan være en forsinkelse. Jeg har søkt gjennom diskusjon.no for råd og jeg tror Råd fra SNIPPSAT hadde omtrent samme problem som meg, og han fikk hjelp. Jeg har fulgt SNIPPSATs første råd og her er Combofixloggen. Hadde satt stor pris på om noen gadd å se etter feil i den. ComboFix.txt Endret 19. april 2008 av Kjempen Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei Loggen viser ingen infeksjoner. Tror nok alt er greit. Det kan være greit og bytte passord på msn-konto. Rydde litt. Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør register-renser og"svar ja til og reparere" Last ned oppdatere og kjør full scan SAS free Post loggen fra SAS (preferences->statistics/logs) Finner ikke sas noe er det greit. Defragmering kan være greit og gjøre nå. Auslogics Disk Defrag + Free Registry Defrag Endret 19. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Kjempen Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 HeiLoggen viser ingen infeksjoner. Tror nok alt er greit. Det kan være greit og bytte passord på msn-konto. Rydde litt. Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør register-renser og"svar ja til og reparere" Last ned oppdatere og kjør full scan SAS free Post loggen fra SAS (preferences->statistics/logs) Finner ikke sas noe er det greit. Defragmering kan være greit og gjøre nå. Auslogics Disk Defrag + Free Registry Defrag Tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Du mener altså at pc-en ble rask igjen, siden du skrev [løst]? Hvis den fortsatt er treg etter at du gjorde det SNIPPSAT ber deg om i post #2, må du si ifra Fant ikke SAS noe siden du ikke postet noen logg fra den? Hvis den fant noe (eller hvis du er usikker), post loggen som Snippsat ber om: Post loggen fra SAS (preferences->statistics/logs) Endret 19. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå