Gå til innhold

Vil ha sprøytenarkomane og asylsøkere ved operaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere begynner å bannlyse uønskede elementer fra deler av byen... Wow... Det er litt av et steg i retning fascisme.

Hva i all verden er galt med litt mer "dress code"?

Sorry meg, men hadde noen kledd seg som en søplehaug på et konsernstyremøte, tror jeg vedkommende hadde blitt bedt om å gå. Er det fascistisk?

Lenke til kommentar
Hvis dere begynner å bannlyse uønskede elementer fra deler av byen... Wow... Det er litt av et steg i retning fascisme.

Sorry meg, men hadde noen kledd seg som en søplehaug på et konsernstyremøte, tror jeg vedkommende hadde blitt bedt om å gå. Er det fascistisk?

Du er klar over at vi snakker om en hel bydel?

Lenke til kommentar

Vel, jeg var og sjekka ut operaen på søndag. De har forbudt skateboarding på bygget. Ikke det at det vil stoppe meg og andre skatere, om vi så må snike oss inn på natta.

Poenget er det at man kan bare ikke bannlyse elemnter fra byen man ikke liker. Man jagde bort de narkomane fra plata og de flyttet seg litt oppover til Karl Johan. Man har i alle år prøvd å få skaterne bort fra rådhuset, uten suksess. det blir som å slåss mot vindmøller. I beste fall forflytter problemet seg bare. Byrådets nulltoleranse ovenfor taggerne har heller ikke virket.

Gi heller de narkomane og asylsøkerne et sted der de kan være i fred. Det trenger ikke å være på operaen.

Lenke til kommentar

Det er når det er snakk om offentlig rom her.

Lenke til kommentar

Litt OT, but still:

Taggere griser til annen manns eiendom, mens skatere bråker såpass at man med loven i hånden kan få dekm fjernet.

Jeg kan ikke se at det skal være ulovlig for narkomane å sitte på operaen om dem vil det. Da går jo profetien i oppfyllelse med denne operaen da. Den brukes av alle samfunnslag, ikke bare eliten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...