-Just-Me- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vett ikke om dette passer inn her, men nå er Stasjon (C:) omtrent full.. 1 gb igjen av 97,6 gb. Stasjon (D:) har 273 gb igjen.. hva skal jeg gjøre med det? Burde jeg ta en diskopprydning av (C:)? og i så fall, hva skjer da? takker for svar Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ville rådet deg til å flytte en del filer fra C til D. Det er egentlig en risikosport å ha viktige data på OS partisjonen med tanke på alt som kan korruptere denne. Diskopprydding er heller ikke å forakte. Den sletter blant annet en del temp filer og annet. Vil også råde deg til å installere spill på D partisjonen. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Ville rådet deg til å flytte en del filer fra C til D.Det er egentlig en risikosport å ha viktige data på OS partisjonen med tanke på alt som kan korruptere denne. Diskopprydding er heller ikke å forakte. Den sletter blant annet en del temp filer og annet. Vil også råde deg til å installere spill på D partisjonen. men nøyaktig hva skjer når jeg gjør en diskopprydning? Mister jeg mange viktige filer, eller velger den noen som ikke er brukt på lenge o.l.? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Mister ingen filer du vil merke, bare filer som midlertidige internett filer og filer som ikke lenger er i bruk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Beskrivelse av disk opprydding. http://support.microsoft.com/kb/310312/no Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Beskrivelse av disk opprydding.http://support.microsoft.com/kb/310312/no takker for alle svar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå