Deluze Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei. Jeg ønsker altså litt hjelp til ny pc. Jeg har i utgangspunktet mus, tastatur, skjerm (kun 15") og XP lisens. PC-en skal brukes til skriving, se filmer og en del spilling. Spill det går i er BG-serien og NWN-serien. Battlefield 2 vil også dukke opp. Altså ikke av de mest krevende spillene. Som sagt har jeg mus, tastatur og skjerm men alt er low-grade, er derfor ønskelig å bytte ut dette også. Men ikke nødvendig i denne omgang. Har også en ekstern hd, som brukes effektivt for lagring. Trenger derfor ikke en "over-kill" hd. Jeg har ingen kompetanse for å plukke ut deler til en fungerende maskin, men jeg kan absolutt sette den sammen. Jeg har forøvrig sett på pakkeløsningene til Komplett. Pakkeløsninger Spørsmålet mitt blir da, hva er forskjellen mellom Intel og AMD? Er det som Coca Cola og Pepsi, eller er det noe mer der? Om annen info ønskes vil jeg legge til det fortløpende. På forhånd stor takk. Mvh S.J.R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå