guilty412 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 går det an og gøre det? tror at naboene mine kan koden min. siden internette veldig ofte går extremt sakte!. telenor er min levrandør vis noen vet hvordan man gjør det . vær så snill og si det:) Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja man kan det. Det varierer litt fra router til router. Du kan sette på skjult SSID ("Navnet på routeren") Dette bør byttes til noe bare du og de som skal ha tilgang vet. Det er også mulig å sette på en "kode" for det trådløse nettet ditt. Da må dette også gjøres på alle maskiner som skal koble opp mot routeren. For å gjøre disse tingene må du inn på routeren din. Er den levert av Telenor, og du ikke vet passordet og kan lite om dette, ta kontakt med kundeservice. Du sier lite om hvilken router du har, + at jeg kan ikke alle, så det blir vanskelig å gi noen konkrete tips på hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
guilty412 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 ja eg har veldig lite peiling på dette her. hvordan går man in på routeren? gikk in på telenor.no for og se etter routeren fant dene da. tror det er rett https://privat.telenor.no/AdslHjelp/traadlostmultimodem.go det ligner i vært fall på den eg har stående:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå