kaj-owe123 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Byr Bjarne Ingebrigsten , Valter Tomasz Junior begge i 08 gull mot Frode Kippe , leder jeg på han da? Lenke til kommentar
Andevez Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Hei jeg byr 12 veldig veldig bra gullkort fra i fjor John Anders Bjørkøy Simen Brenne Anders Stadheim Lars Hirschfeldt Jenssen Trond Erik Bertelsen Geir Ludvig Fevang Ole Martin Årst Jo Tessem Miika Koppinen Hans Åge yndestad Bjørn Dahl mot Frode Kippe, da tror jeg at jeg leder Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Hei jeg byr 12 veldig veldig bra gullkort fra i fjor John Anders Bjørkøy Simen Brenne Anders Stadheim Lars Hirschfeldt Jenssen Trond Erik Bertelsen Geir Ludvig Fevang Ole Martin Årst Jo Tessem Miika Koppinen Hans Åge yndestad Bjørn Dahl mot Frode Kippe, da tror jeg at jeg leder Jeg vil ikke ha 07 kort!!!!!!! Og til Kevah eller noe sånt, for dårlig bud! Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Trenger ikke KIppe , fikk han i dag ! Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Rindarøy Mame Diouf Kim Holmen og Erik Bertheussen i vanlig for Marius Johnsen ?? Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Rindarøy Mame Diouf Kim Holmen og Erik Bertheussen i vanlig for Marius Johnsen ?? Du leder så langt, men alt for dårlig bud Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Marius Johnsen (lillestrøm) Gull Ivar Rønningen (keeper,hamKam) Gull Frode Kippe (lillestrøm) Gull Roy Miller (Rosenborg) Gull Bare å by!!! Rindarøy Mame Diouf Kim Holmen og Erik Bertheussen i vanlig for Marius Johnsen ?? Du leder så langt, men alt for dårlig bud jeg legger til Magnus Powell og Indridi Sigurdsson, gull 07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg