Inzaja Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som vet om en laptop som gir god ytelse/pris? Skal ha noe mellom 8 og 10 lapper. Trenger noen gode råd, tusen takk! ;--------D Størrelse spiller ingen rolle, skal uansett bruke min svære CRT 19" på 200hz Hei! Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hva med og ta en titt på denne ? Endret 19. april 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva med og ta en titt på denne ? Er det en laptop? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg så en særdeles rimelig bærbar til bare 3990 som var ganske OK, ikke akkurat "gamer" men utrolig bra valuta for penga. https://prisguiden.no/product.php?productId=92857 intelcore2duo og 2gb ram ,160gig disk, 15.4" skjerm. det er skikkelig bra for den prisen. Tweaker du grafikk og sånt til ett minimum så vil nok spill gå greit nok vil jeg tro. Det kommer selvfølgelig helt an på hva du vil kreve av PC-en og det vet jo ikke jeg. Skal du ha noe som går an å spille nye spill på full guffe, trenger du noe langt dyrere. Men igjen, ting går jo an å tweakes, tvinge spill til å bruke directx8 istedet for 9/10 osv, vil jo øke ytelsen selv på spill som crysis, betraktelig. Kommer helt an på hvor |337 du er. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva med og ta en titt på denne ? Er det en laptop? Ops, leste feil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.multicom.no/SystemConfigurator....59%3bc%3a100561 Denne her? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Begrennsningen til laptoper på markede i dag i denne prisklassen er skjermkortet. Og skjermkortet er jo rimelig essensielt om du skal bruke den til spill. Det beste valget er kanskje Dell's XPS m1530 som du kan få med nesten topp konfigurasjon til under 10 tusen. (uten blu-ray). Denne er nok å foretrekke over JFL92+ til spilling siden skjermkortet (8600gt) benytter seg av DDR3 minne istede for DDR2. Som nok gir bedre ytelse selv om JFL92+ har dobbelt så mye minne på skjermkortet. Men den er alikevell langt fra noe spill beist. Så om det ikke haster ville jeg kanskje ventet til noe med et bedre skjermkort til tilgjengelig i denne prisklassen. Selv om fuglene vet når det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå