worthy Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Om nyheten ligger her et eller annet sted så sier jeg unnskyld allerede nå. Men da er det avklart at det nyeste MK spillet vil da være MK vs DCU, noe jeg gleder meg fryktelig til. Gleder meg virkelig til å kunne knuse noen MK figurer som Batman Trailer og noen ord finner du her Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Så nettopp traileren nå. Geniale saker, må jeg si! Lurer på om Supermann blir å se i spillet I såfall må han være uslåelig... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Only four characters have been officially confirmed at this point. Two MK characters, Scorpion and Sub-Zero, will be in there. Representing DC so far are Batman and Superman. Kanskje alle sammen går med kryptonitt? Lenke til kommentar
cryptomime Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvordan er det med fatalities og sånt da? Ser ikke akkurat for meg Batman rive av ballene og stappe dem i kjeften på motstanderen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Masse kule figurer fra DC men traileren ga ikke meg så spillelyst. Men får vel vente til spillet kommer. Lenke til kommentar
cryptomime Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Superman kommer til å få GRIS så det holder. Er ikke mye solskinn i netherrealm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå