Gå til innhold

Lage sang. musikk prosjekt!

santacruze

Anbefalte innlegg

Hei! jeg skal lage en sang (i sjangeren Techno/trance/house)

Er "amatør" innen sang produksjon, og jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning.

Hadde vært fint om noen kunne annbefale noen musikk programmer som er greie og jobbe med. skal ikke synge, bare lage en sang liksom. en låt, ikke noe kjempe spesielt men så jeg har noe og jobbe med, og levere!

Alle forslag er velkommne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! jeg skal lage en sang (i sjangeren Techno/trance/house)

Er "amatør" innen sang produksjon, og jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning.

Hadde vært fint om noen kunne annbefale noen musikk programmer som er greie og jobbe med. skal ikke synge, bare lage en sang liksom. en låt, ikke noe kjempe spesielt men så jeg har noe og jobbe med, og levere!

Alle forslag er velkommne!

Vel, da burde du ha beregnet å bruke mye penger. Programmer som Cubase, Reason og FL-studio koster flesk...

Lenke til kommentar

Da er det bare å begynne å spare.

Propellerheads Reason 4.0 (Programmet jeg bruker)

Og du må heller ikke forvente å kunne lage noe kult etter en time eller to. Tok meg 2 år å lære programmet fullt ut, og har enda ikke mestret det. Tror jeg aldri vil få gjort det heller...

Skal du bare 'lage' noe sjappt noe, så kan du jo alltids bruke eJay, selv om dette ikke er musikkproduksjon i det hele tatt...

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...