santacruze Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! jeg skal lage en sang (i sjangeren Techno/trance/house) Er "amatør" innen sang produksjon, og jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning. Hadde vært fint om noen kunne annbefale noen musikk programmer som er greie og jobbe med. skal ikke synge, bare lage en sang liksom. en låt, ikke noe kjempe spesielt men så jeg har noe og jobbe med, og levere! Alle forslag er velkommne! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! jeg skal lage en sang (i sjangeren Techno/trance/house)Er "amatør" innen sang produksjon, og jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning. Hadde vært fint om noen kunne annbefale noen musikk programmer som er greie og jobbe med. skal ikke synge, bare lage en sang liksom. en låt, ikke noe kjempe spesielt men så jeg har noe og jobbe med, og levere! Alle forslag er velkommne! Vel, da burde du ha beregnet å bruke mye penger. Programmer som Cubase, Reason og FL-studio koster flesk... Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) jeg er villig til og bruke penger og kjøpe det på en lovlig måte Endret 19. april 2008 av santacruze Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) * Retningslinjer 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Edit: var litt snill i dag Endret 19. april 2008 av DiskusJon Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Da er det bare å begynne å spare. Propellerheads Reason 4.0 (Programmet jeg bruker) Og du må heller ikke forvente å kunne lage noe kult etter en time eller to. Tok meg 2 år å lære programmet fullt ut, og har enda ikke mestret det. Tror jeg aldri vil få gjort det heller... Skal du bare 'lage' noe sjappt noe, så kan du jo alltids bruke eJay, selv om dette ikke er musikkproduksjon i det hele tatt... Endret 19. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 læreren vet ikke mye om det, så bare den er "litt" selvkomponert skal det gå bra! takk for tips=) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Last forsåvidt ned demoen av Reason 4.0 om du vil, og se om du skjønner noe av det. Hvis ikke, gå for eJay... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå