PerUlv2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sikker på du ikke har klart å bøye noen pinner i cpu sokkelen? Det er fort gjort. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Sjekket pinnene nå, og se ser helt ok ut. har vært forsiktig alle de gangene jeg har satt in prosessoren Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Regner med du ikke har noen annen socket 775 cpu og teste med? Men det heller mer og mer mot hovedkortet. Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Kompisen min har identisk CPU. Testet den i maskinen min, det samme skjer. Takk for alle svar så langt Per Ulv, godt at det er noen som er villig til å hjelpe oss fortvilte Hvis jeg tipper riktig nå er din konklusjon at hovedkortet ikke er som det skal, stemmer det ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ganske sikkert hovedkort ja. Kan ikke se hva det kan være ellers. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 har du koblet til begge kontaktene til Grafikkortet? Sikkert litt idiot spm men kan jo skje Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Høres jo veldig ut som hovedkortet ditt dette gitt..du får sende det i retur, velge et annet kanskje (siden det er nevnt at det har problemer). Håper det blir i orden snart Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kjøpt meg en ny pc i dag, koblet den opp og trykker på startknappen også piper det høyt og ofte kontinuelig, det stopper altså ikke. Har du sjekket hva pip-koden betyr(Post Error Codes)? Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Har ikke slike pip ett ja, morsesignal? Altså, det som står er en slags beskjed over hva som er galt.. Prøv å google deg fram litt! EDIT: Ja, jeg har/hadde samme problemet som deg, sendte inn CPU og HK! I mitt tilfelle var CPU pinsene i sokkelen ødelagt/Manglet! Endret 20. april 2008 av KnowN Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Som jeg har sagt 3 ganger tideligere, det piper som et helvette. Piper vel ca 3 ganger i sekundet kontinuerlig. Det stopper altså, så såsant det ikke er noen morse coder på over 200 peeps så får ikke jeg noe vettugt ut av de pipene. Endret 20. april 2008 av Ziaka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå