Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sur og SINT-tråden

Anbefalte innlegg

Fy faen jeg er så jævla lei!!!!

Jeg er lei av å bli tråkket på, dullet med, køddet med.

Jeg er jæævlig pissed, egentlig, hvis jeg går inn i meg selv.

Denne tråden er laget fordi jeg mener det er sunt med litt raseri avogtil!

Jeg trenger å VÅKNE! Våkne for faen og skape et liv, et menneske!

Jeg hater tilværelsen. Stå opp, skole, hjem, kanskje trene, data, legge meg. Hver bidige dag.

FAEN så kjedelig! Det verste er at jeg hater stemingen hjemme, den er så dårlig at jeg nesten aldri tar med meg venner. Den har sågar gjort at jeg ikke har turd å ta med en eneste jente hjem!

Det samme hver bidige jævla dag. Drittkjedelig.

Tror jeg har funnet svaret på hvorfor jeg er så pissed:

- jeg har så JÆVLA mye energi jeg ikke får utløp for!

- jeg hater at jeg ikke føler fremgang hverken i skole, trening eller det sosiale

- spesielt irriterende er det at jeg vet jeg KAN, men jeg får det ikke til!

Men nå er jeg så jævla SUR at nå skal jeg fikse det!

Moralister, hold dere unna tråden.

Det er jævla tabu å være sint, men det er en nødvendighet å være det avogtil mener jeg.

Med litt sinne kan man få til jævla mye! Bruker man sinnet positivt, noe som jeg nå har bestemt meg for, får man mye effektivt arbeid på kort tid.

(jeg hater ikke alt så mye som jeg har beskrevet her selvfølgelig, men innlegget er skrevet med følelser. the ANGER)

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger å VÅKNE! Våkne for faen og skape et liv, et menneske!

(....)

- jeg har så JÆVLA mye energi jeg ikke får utløp for!

liebe35.gif

Haha.

Men, denne tråden likte jeg. Kanskje fordi jeg kjenner meg ekstremt godt igjen. Greia er nok å finne noe som gir livet mening. Som du sier, du veit du kan, så det er bare å sette i gang. Det er noe jeg prøver på hver dag. Har faktisk funnet ut hva det er også, men på grunn av avstand og at det faktisk er et levende vesen med egne følelser og tanker er det komplisert å være totalt avhengig av denne tingen (mennesket) for å føle at livet har mening og for å ikke gå under. Altså er det bare å leite videre etter "noe", for min del..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...