Gå til innhold

aquagratiX HD 3870 X2 - noen som har erfaring med denne vannblokken?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med denne vannblokken?

Vannblokken!

Jeg spør siden jeg lurer på hvordan det var å skru den på. Hva ytelsen var, alså hva tempraturen på GPU'ene var etter at denne var montert på.

Det er en ting til jeg lurer på. Denne skal jo passe til Ati Radeon HD 3870 X2 skjermkort ifølge Ati reference design. Men jeg vet at noen produsenter aviker litt fra referanse designen. Dette er noe jeg har opplevd selv på et annet skjermkort.

Så jeg lurer på om de som har testet denne vannblokken også kunne nevne en aktuell produsent av 3870x2 kortet denne vannblokken passer på.

takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du handle EK produkter er det mange sider å velge mellom. Blokken finnes i 3 versjoner om jeg ikke tar helt feil. Du har en kobber bunn og med Acetal top, en med kobber bunn og plexi topp og til slutt en versjon med kobber belagt med nikkel og plexi top. Den siste er mest for looper hvor du har alu-komponenter i slik at du ikke skal få korrusjon i kobberet. Yter litt dårliger enn en ren kobber blokk vil gjør.

Plexi versjonen ser nydelig ut men hvis du ikke er ute etter utsene så vil jeg anbefale deg i å handle hos sidewindercomputer.com hvis ikke så er petrastechshop.com en plass å se på. Og til sist har du performance-pcs.com som jeg også vil si er et alternativ, dog litt dyrer enn resten, men har et formidabelt utvalg.

Selv har jeg og et par kompiser nettopp bestil fra alle disse plassene. De har alle god service men sidewindler imponerer meg.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...