Gå til innhold

Svensken, Dansken og Nordmannen .. litt uvanlig ^^

Kornfleks

Anbefalte innlegg

Jeg hørte denne i gymtimen i dag, og syntes den var så dritmorsom!

Det var en gang en svenske, en danske, og en nordmann som var på ferie i Egypt. En dag var det 38 grader i skyggen og 45 grader i sola. Da tenkte de "Nå hadde det vært herlig med en iskald dukkert!" De ble enige om å bade litt i bassenget til hotellet de bodde på.

Dansken hadde en blå badebukse, svensken hadde brun, og nordmannen hadde på seg en gul badebukse.

Nordmannen var først ut. Rett før han skulle stupe, stod det plutselig en fe ved siden av ham. (POFF :p )

Hun sa: "Hver av dere tre skal få dere ett ønske hver!" Nordmannen tenkte seg ikke lenge om, før han sa: "Masse penger!" Og så stupte han ut i et basseng fullt av penger.

Neste ut var dansken. Han ville ikke være noe dårligere enn nordmannen, så han sa: "Godteri!" Også stupte han uti et helt badebasseng fullt av godteri.

Så kom svensken. Og i vitser, så er jo svensker kjent for å være veldig dumme. Han gjorde seg klar for å stupe. Men midt i farta snublet han, og han ropte: "OH, SHIT!" Og da stupte han rett i et basseng fullt av.. ja. *kremt*

Håper dere likte vitsen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til iNeo: Han gjorde seg klar til å stupe. Og mens han gjorde seg klar så snublet han og ropte "oh shit!". Så han valgte ikke MENS han hoppet, men han skulle til å velge ønske rett FØR han hoppet, men han snublet jo og ropte "oh shit!".

Syntes ikke vitsen var noe særlig bra... Kunne sikkert hvert morsom hvis jeg hadde gått i femte klasse elns...! Helt grei...

Lenke til kommentar
Til iNeo: Han gjorde seg klar til å stupe. Og mens han gjorde seg klar så snublet han og ropte "oh shit!". Så han valgte ikke MENS han hoppet, men han skulle til å velge ønske rett FØR han hoppet, men han snublet jo og ropte "oh shit!".

Syntes ikke vitsen var noe særlig bra... Kunne sikkert hvert morsom hvis jeg hadde gått i femte klasse elns...! Helt grei...

Thanks for explaining.

Lenke til kommentar

hah, kanskje jeg kan putte den i "sykt dårlige vitser" ^^

men jeg går i sjuende klasse selv så kanskje der det ligger at jeg synes den er morsom og ikke dere :p

EDIT: Ah, har en annen en som samme kisen fortalte meg x) mye dårligere tho ...

Det var en gang tre Colalasker som skulle på cafe og drikke kakao. Men for å komme dit måtte de forbi en telefonkiosk. Og inni den telefonkiosken var det en flaskeåpner!

Først gikk den minste Colaflasken forbi telefonkiosken. tripp tripp tripp... "Hvem er det som tripper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpneren. "Nei det er bare meg, den minste Colaflasken som skal til cafeen for å drikke kakao!" Sa den minste colaflasken. "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" Sa flaskeåpneren. "Nei ta ikke meg, ta nestemann for han er mye større!" "La gå da." Så gikk den minste colaflasken til cafeen.

Så gikk den mellomste colaflasken over forbi telefonkiosken. Tramp tramp tramp ... "Hvem er det som tramper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpnern. "Nei det er bare meg, den mellomste colaflasken som skal til cafeen for å drike kakao!" "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" sa flaskeåpneren. "Nei ta ikke meg, ta nestemann, for han rommer en hel liter mer enn meg!" "La gå da," sa flaskeåpneren. Så gikk den mellomste colaflasken videre til cafeen.

Så kom den største colaflasken bort til telefonkiosken. BOM, BOM, BOM ... "hvem er den som tramper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpneren. "Nei det er bare meg, den største colaflasken!" sa den. "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" sa flaskeåpneren. "Ja, bare kom og åpne meg opp, for jeg har SKRUKORK!" ...

:w00t: så dårlig at den er bra :p

Endret av Heizann
Lenke til kommentar
hah, kanskje jeg kan putte den i "sykt dårlige vitser" ^^

men jeg går i sjuende klasse selv så kanskje der det ligger at jeg synes den er morsom og ikke dere :p

EDIT: Ah, har en annen en som samme kisen fortalte meg x) mye dårligere tho ...

Det var en gang tre Colalasker som skulle på cafe og drikke kakao. Men for å komme dit måtte de forbi en telefonkiosk. Og inni den telefonkiosken var det en flaskeåpner!

Først gikk den minste Colaflasken forbi telefonkiosken. tripp tripp tripp... "Hvem er det som tripper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpneren. "Nei det er bare meg, den minste Colaflasken som skal til cafeen for å drikke kakao!" Sa den minste colaflasken. "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" Sa flaskeåpneren. "Nei ta ikke meg, ta nestemann for han er mye større!" "La gå da." Så gikk den minste colaflasken til cafeen.

Så gikk den mellomste colaflasken over forbi telefonkiosken. Tramp tramp tramp ... "Hvem er det som tramper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpnern. "Nei det er bare meg, den mellomste colaflasken som skal til cafeen for å drike kakao!" "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" sa flaskeåpneren. "Nei ta ikke meg, ta nestemann, for han rommer en hel liter mer enn meg!" "La gå da," sa flaskeåpneren. Så gikk den mellomste colaflasken videre til cafeen.

Så kom den største colaflasken bort til telefonkiosken. BOM, BOM, BOM ... "hvem er den som tramper forbi min telefonkiosk?" sa flaskeåpneren. "Nei det er bare meg, den største colaflasken!" sa den. "Nå kommer jeg og åpner deg opp!" sa flaskeåpneren. "Ja, bare kom og åpne meg opp, for jeg har SKRUKORK!" ...

Ja hahaha, den var verdt lesinga!

Lenke til kommentar

Først gikk den minste Colaflasken forbi telefonkiosken. tripp tripp tripp

*SNIPP*

Den var faenmeg bra!!!

Lenke til kommentar

Først gikk den minste Colaflasken forbi telefonkiosken. tripp tripp tripp

*SNIPP*

Den var faenmeg bra!!!

hmmh .... har jeg omvendt humor enn de fleste av dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...