Gå til innhold

Planlagt å bygge ut fiber - BKK

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, nå er plassen jeg bor på planlagt utbygd av BKK. Men det forutsetter selvfølgelig at det er interesse for dette. De skal bruke samme teknologi som lyse har brukt i Stavanger.

Men det er her jeg skal komme til poenget mitt, altså det med interesse. Det har seg slik at her bor mange gamle her og en del unge da selvfølgelig. Noen som kan gi meg noen fordeler med fiber, siden jeg ikke klarer å komme på noe uten å si at du kan laste opp like fort som du laster ned! Så her trenger jeg hjelp.

Kom med gode fordeler, ikke bare at du kan spille cs med lav ping og kan laste ned/opp raskt.

Beklager hvis jeg har valgt feil forum, tror ikke jeg har gjort det men likevel.

Takk på forhånd

Mikal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som jeg forstod det så prøver du å finne gode argumenter for å overbevise flest i gaten din til å melde sin interesse?

Jeg ville tatt kontakt med en Selger hos BKK.

Tror de har lang lister med gode argumenter da det er det de gjør til daglig:)

Men argumenter jeg brukte til mine foreldre da de vurderte lyse var ting som:

-Stabilt, kjapp hastighet

-nå slipper dere å vente 4timer på at bildene dere laster opp til eurofoto blir lastet opp

-Gladere sønn(hehe)

-Mer hastighet for samme sum.

-Fremtidsrettet

også mye masing:P

Lenke til kommentar

Argumentene som jeg synes er gode er at det er en fremtidsrettet løsning, det finnes ingenting som kommer i nærheten av fiber slik at de kan føle seg trygge på at innstallasjonen ikke er utdatert om noen år.

Verdien på huset kan stige/mer lettsolgt ved salg, og ja dette er ett argument som stemmer.

Har dere parabol i dag så er det enkelt med flere TV-er.

Video on demand o.l er gode arguumenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...