phax Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kom over denne, Kalorifri Thousand Island Dressing. For meg virker jo dette som et typisk for godt til å være sant produkt.. Noen som har peiling? Eneste jeg kan se er vel at det inneholder sucralose.. men om det er så ille vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 kan inneholde spor av kalorier faktisk har aldri sett denne selv, er jo ett bra produkt da om det faktisk er sant.. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvis det er akkurat som de 3% fettholdige dressinggreiene til idun, smaker det skvip. De erstatter fettet med vann, og konsistensen blir deretter... Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Tror nesten bare jeg må teste denne. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg lurer virkelig på åssen det kalorifrie peanøttsmøret smaker. Inneholder jo ikke peanøtter i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå