DuTTZi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Problem løst! Endret 21. april 2008 av DuTTZi Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan evt dekke det inn ved at X får hele eller deler av overskuddet til Y ved salg. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det virkelig vanlig å flise på sånt når man er samboere og satser på en felles framtid sammen? Sorry mac, men dette er smålig av kjæresten din. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vet ikke jeg, men det var begge to som ville ha det ordentlig Btw. har funnet en ordning. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sol79, synes du det er smålig? Kunne ikke tenkt meg noe mer behagelig enn å ha dette fastsatt om jeg skal flytte sammen med kjæresten min. Da vet vi begge at om noe skulle skje så er det ikke noe tema hvordan den ene eller den andre skal gjøre det. Det som er "smålig" i mine øyne er folk som er naive og tror at forholdet alltid vil være like bra. Jeg sier ikke at det IKKE kommer til å være det, men muligheten er der. Man er ikke synsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå