Essem Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har ikke sagt noe om vanskelighetsgrad. Jeg snakket mest om spill hvor man ikke kan velge vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 GamerScore kan også være med å ødelegge opplevelsen. Slik som meg når for eksempel. Spiller GTA IV, men har det pisse travelt. Hopper over cut-sekvenser, og tar ALLTID Taxi når jeg skal noen steder. Så jeg blir ikke kjent i byen. Hvorfor gjør jeg det? Jo, fordi jeg skal klare story på under 30 timer for å kunne få et eller annet achievement. Så for min del kunne denne achievementen vært utelatt. Men når jeg er achievement-hore, og ikke gidder å spille hele storyen på nytt senere for 30 usle GS, så blir det til at førstegangsspillingen min nå går med stoppeklokke og reloads hver gang noe går galt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva med de andre achievementsa da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 GamerScore kan også være med å ødelegge opplevelsen.Slik som meg når for eksempel. Spiller GTA IV, men har det pisse travelt. Hopper over cut-sekvenser, og tar ALLTID Taxi når jeg skal noen steder. Så jeg blir ikke kjent i byen. Hvorfor gjør jeg det? Jo, fordi jeg skal klare story på under 30 timer for å kunne få et eller annet achievement. Så synd for deg da, at du føler du MÅ rushe igjennom et såppas bra spill kun for 30 GS. At du gidder. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva med de andre achievementsa da? De tar jeg underveis. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 GamerScore kan også være med å ødelegge opplevelsen.Slik som meg når for eksempel. Spiller GTA IV, men har det pisse travelt. Hopper over cut-sekvenser, og tar ALLTID Taxi når jeg skal noen steder. Så jeg blir ikke kjent i byen. Hvorfor gjør jeg det? Jo, fordi jeg skal klare story på under 30 timer for å kunne få et eller annet achievement. Så synd for deg da, at du føler du MÅ rushe igjennom et såppas bra spill kun for 30 GS. At du gidder. Ja, det er jo synd for han hvis det ødelegger spillopplevelsen litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 det er lov og spillet spillet to ganger Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Helt riktig alle tre. Men jeg ville bare få fram at ikke alle achievement er like "gode" kan man si. Når man lager et achievement som går ut på å "rushe" så er nok det ment for 2. gangs gjennomspilling, men jeg gidder liksom ikke slette starte historien på nytt når jeg er ferdig med den. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg gidder heller ikke "ødelegge" alt jeg har gjort bare for gamescore, hvis ikke achivementet er kult, gidder jeg ikke gjøre det. Skyte fugler høres dørgende kjedelig ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vel, difor er det så fint at det er frivillig, ingen tvang. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Selvøflgelig er det frivillig, men det er mildt deprimerende å se at det står 100/1000 når man anser seg selv som ferdig med spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 GamerScore kan også være med å ødelegge opplevelsen.Slik som meg når for eksempel. Spiller GTA IV, men har det pisse travelt. Hopper over cut-sekvenser, og tar ALLTID Taxi når jeg skal noen steder. Så jeg blir ikke kjent i byen. Hvorfor gjør jeg det? Jo, fordi jeg skal klare story på under 30 timer for å kunne få et eller annet achievement. Så for min del kunne denne achievementen vært utelatt. Men når jeg er achievement-hore, og ikke gidder å spille hele storyen på nytt senere for 30 usle GS, så blir det til at førstegangsspillingen min nå går med stoppeklokke og reloads hver gang noe går galt. Altså, du klarer runne det fint under 30timer med Cut-scene titting bare så det er sagt. Jeg rundet det på 33 timer, med 6 timer bare tull. Flere oppdrag jeg sleit med også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå