TAS Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tenker ikke på å overklokke eller noe, bare kjøre 4stk Crucial DDR2 BallistiX PC6400 på 1024ram hver.. =) Regner med at dette er en bra ram brikke og man bør vel ikke formatere maskinenen for å få ram brikkene til å funke ordentlig?? Forresten, hva er forskjellen på CL4 og CL5, osv? Nei,trenger ikke å formatere maskinen. CL:Cas latency.When selecting a RAM card, the lower the CAS latency (given the same clock speed), the less time it takes to fetch data from it. 'So the lower CAS Latency, the better it is. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 okay, så da bør jeg altså ikke formatere maskiene, for det vil altså ikke hjelpe noe.. hehe.. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bare sett i rammen du,tut og kjør. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 da venter jeg på bestillingen min ifra komplett. så blir det 4 ram brikker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå