square Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har fått meg bærebar data og finner ikke om jeg har bluetooth eller ikke. Noen som vet hvor jeg finner dette? Takker for svar - square Endret 18. april 2008 av Skagen Tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 På mitt kontrollpanel står i hvert fall min Bluetooth, ligger nede på oppgavelinjen også. RandiA Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
square Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Finner det ikke på kontrollpannel. Heller ikke på oppgave linjen. Andre steder jeg kan finne det?, - tatre Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Min finnes også under Programmer. (My Bluetooth Places), og under Legge til og fjerne programmer. (Og alt dette kommer også opp når jeg bruker SØK funksjonen) RandiA Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvilken maskin er det du har kjøpt da? Lenke til kommentar
square Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hvilken maskin er det du har kjøpt da? Har kjøpt en HP bærebar til rundt 8000. Finner den ikke på nettet. Onkelen min som kjøpte den for meg Også har jeg Windows vista Home Basic. Endret 19. april 2008 av square Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva hvis du høyreklikker på en fil>send til>bluetooth Står det noe lignende hos deg? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 En av mine laptoper er HP (NX 7010), den hadde ikke innebygd Bluetooth så her fikk jeg med en liten Bluetooth-dings som jeg satte i en USB port og intallerte. RandiA Lenke til kommentar
square Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 En av mine laptoper er HP (NX 7010), den hadde ikke innebygd Bluetooth så her fikk jeg med en liten Bluetooth-dings som jeg satte i en USB port og intallerte.RandiA Da har jeg nok ikke bluetooth ; ) Men takk for hjelpen - square Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå