MartinRenna Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei, Har kjøpt hjemmekino, men får ikke koblet denne til PC-en slik at jeg kan høre på musikk. Har kjøpt JVC TH-R1, og riktig kabel ifølge de i butikken, de fortalte at jeg bare skulle trykke på AUX og koble jack'en i pc, men når jeg trykker AUX kommer det bare opp PR 0 på spilleren og ingen lyd. Noen som vet hvilke innstillinger jeg må sette på eller liknende.. er ganske blank.. Endret 18. april 2008 av MartinRenna Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det var da rart, er ingen heksekunst det der. Men åssen kabel fikk du med da? Phono kabel? Som har en rød og hvit kontakt som regel. Og jack. Lenke til kommentar
MartinRenna Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Det var da rart, er ingen heksekunst det der. Men åssen kabel fikk du med da? Phono kabel? Som har en rød og hvit kontakt som regel. Og jack. Ja,skjønner det ikke helt selv.. jepp, var nok en Phonokabel, den har ihvertfall rød og hvit kontankt og jack.. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da har du ihvertfall riktig utstyr Da er det nok bare noen innstilinger på anlegget ditt. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe noe mye. Lykke til. Lenke til kommentar
MartinRenna Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Da har du ihvertfall riktig utstyr Da er det nok bare noen innstilinger på anlegget ditt. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe noe mye. Lykke til. hehe, det går fint vettu:) Takk skal du ha likevel;) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) prøv andre stereo innganger, og veksl mellom dem, husk å sjekk om PCen ikke står til digital overføring. Og jack kabelen står vel i hodetelefon ugangen og ikke microfon inngangen håper jeg? Og det er vel ikke både AUX in og out bakpå? Endret 21. april 2008 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå