Lawliet Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Xabi Alonso er mitt forbilde og min favorittspiller. Han er elegant, smart og har syke basis ferdigheter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Største favoritten: Ekte Ronaldo, R9 beste spissen gjennom tidene,.Alan Shearer også Zidane beste midtbane spillern, så kommer Veron,. også spillere som: C.Ronaldo, må bare like han, Messi, Fabregas, Deco, Stort sett de med god tekinkk og vilje for laget er gøy å se på,. Lenke til kommentar
SSandoy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kim Holmen og Robson de Souza(Robinho)! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kim Holmen og Robson de Souza(Robinho)! Lol, seriously God spiller for all del, men no forbilde blir han aldri Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Favorittspelarar: Petr Cech, Nicolas Anelka... kommer ikkje på fleire Forbilde: Petr Cech Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Favorittspillere: Fillipo Inzaghi, Andrea Pirlo, Pato Forbilde: Inzaghi og Pato Lenke til kommentar
Andyboy15 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Favorittspillere: David Nielsen og Sejad Salihovic Forbilder: Paul Scholes og Ole Gunnar Solskjaer Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Favorittspiller : Luis Nani ! Forbilde: Luis Nani ! Lenke til kommentar
vestby17 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Italiensk fotball: Julio Cesar Spansk fotball: Iker Casillas Engelsk fotball: Edwin van der Sar Norsk fotball: Håkon Opdal Gjennom tidene: Peter Schmeichel Er keeper selv så dette er min liste over de beste keeperne rundt om i Europa Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Innen fotball er Ole Gunnar Solskjær mitt forbilde. Har ingen favorittspillere i det nåværende øyeblikk. Endret 5. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Mitt største forbilde som fotballspiller er helt klart Ole Gunnar Solskjær! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Giggs, Giggs, Giggs og Giggs. EDIT: Giggs. Lenke til kommentar
Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mitt forbilde er Paul Scholes. Pasningene, blikket og teknikken hans liker jeg veldig godt, og det er de samme styrkene som jeg selv har på banen. Lenke til kommentar
lfctorres9 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Mitt beste spiller er Fernando Torres Torres er bare best Lenke til kommentar
Løberg Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Min Favoritt: Ryan Giggs / C. Ronaldo Mine Forbilder: Ryan Giggs, Paul Scholes og 20legend Endret 13. mai 2009 av Bareksten Lenke til kommentar
Nystad93 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 forbildet mitt må være Sead Ramovic. Han har holdningen en keeper skal ha, og han e god Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bergkamp og Pires Overblikk og effektiv teknikk som ingen andre kan vise til. De hadde hevet nivået på Arsenal selv idag, selv om det sier mest om Arsenal p.d.d. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm, har egentlig ikke forbilder i de største ligaene, for jeg vet jeg aldri blir så god. Favorittspilleren min/forbildet mitt er derfor Pål Arne Jensen Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Min favorittspiller: Cristiano Ronaldo Andre forbilder: - Wayne Rooney - Ole Gunnar Solskjær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå