becks23 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) David Beckham Sergio Ramos Arjen Robben og Pepe Endret 30. desember 2008 av becks23 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Eric Cantona, Ryan Giggs, Roy Keane og Ole Gunnar Solskjær (ja, vet de er gamle, men de gamle er fortsatt eldst ) Endret 30. desember 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
NyG Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg liker Kaka. Messi er også god, Zidane var god. Men her skulle jeg frem til favorittspiller, og da må jeg si John Terry! Endret 30. desember 2008 av NyG Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mine favorittspillere: - William Gallas - Lionel Messi - Morten Gamst Pedersen - Thierry Henry - Xavi - Theo Walcott - Cesc Fabregas Lenke til kommentar
reyals Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Uten tvil Ole Gunnar Solskjær. Alt han gjør for klubben og utenfor fotballen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Favorittspiller: Wayne Rooney Forbilde: Ole Gunnar Solskjær For noen menn, dere Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Uten tvil Ole Gunnar Solskjær. Alt han gjør for klubben og utenfor fotballen Ole Gunnar Solskjær ja, at jeg glemte å skrive opp han som et forbilde er jo bare helt utrolig Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Forbilde som liten: Ronaldo, den ekte. Største spiller(e) for meg: Zidane, Raul, Casillas Andre jeg liker godt eller syntes er/var veldig gode: R. Carlos, Guti, Figo, Fabregas, Sneijder, Robinho, Hierro og sikkert noen fler Undervuderte spiller(e): Senna, Guti er med her og, Robben Endret 4. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Deco og Henry er vel favorittspillerne/forbildene, men når jeg var liten likte jeg ronaldo(fra brasil) veldig godt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Favorittspiller: Wayne Rooney Forbilde: Ole Gunnar Solskjær For noen menn, dere Rooney er no bare guttungen.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Favorittspiller: Wayne Rooney Forbilde: Ole Gunnar Solskjær For noen menn, dere Rooney er no bare guttungen.. Haha, sant nok But but Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Favorittspillere: Theo Walcott Cesc Fabregas Thierry Henry Oliver Kahn Forbilde: Thierry Henry Lenke til kommentar
FCBXavi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har noen av disse, ja. Solskjær var selvfølgelig dette tidligere. Det samme med Zidane og Simen Brenne da han var i Fredrikstad. En gang i tiden (FFK i 2. divisjon) var også Stian Johnsen et forbilde. Nå er det nok heller disse (prioritert rekkefølge): 1. Xavi 2. Iniesta 3. Fabregas 4. Messi 5. David Silva 6. Puyol 7. Daniel Alves 8. Kaka 9. Tarik Elyounoussi 10. Francesco Totti Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har egentlig ikke favorittspillere, men hvis jeg måtte velge en må det bli Xabi Alonso. Fantastisk spiller, som også er ydmyk utenfor banen og en ekte proff. Som liten hadde jeg skikkelig sans for Laudrup brødrene, det kroatiske spissparet Alen Boksic og Davor Suker, og selvfølgelig Liverpool sine stjernespillere opp gjennom 90-tallet. (Rush, Fowler, Owen osv) Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Forbilder: José Reina Casillas BTW jeg er keeper... Endret 31. januar 2009 av Natrium Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Riquelme og Lennon! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selv om jeg HATER Manu, må jeg si at Solskjær var et stort forbilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 De gamle heltene: Peter Schmeichel, Ryan Giggs, Eric Cantona og Gordon Strachan! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Cruyff og Best etter det jeg har fått sett av klipp i ettertid. Ryan Giggs er selvsagt favorittspilleren og forbilde nå. Lenke til kommentar
Chakuza Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Favorittspillere: Gennaro Gattuso Ricardo Kaka Alexandre Pato Forbilde: Gennaro Gattuso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå