super-vegi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 W.Sneijer M.Carrick P.Evra M.Fillo T.Elyounussi Sergio Ramos P.Lahm B.Hangeland K.Benzema Ett par spiilere jeg ser opp til... W.Sneijer M.Carrick P.Evra M.Fillo T.Elyounussi Sergio Ramos P.Lahm B.Hangeland K.Benzema Ett par spiilere jeg ser opp til... W.Sneijer M.Carrick P.Evra M.Fillo T.Elyounussi Sergio Ramos P.Lahm B.Hangeland K.Benzema Ett par spiilere jeg ser opp til... W.Sneijer M.Carrick P.Evra M.Fillo T.Elyounussi Sergio Ramos P.Lahm B.Hangeland K.Benzema Ett par spiilere jeg ser opp til... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Den posten burde du endre Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Robero Baggio og Dennis Bergkamp har alltid hatt en helt spesiell stjerne hos meg Deco og Kaka er høyt oppe blant dagens aktive. David Ginola.. Eric Cantona..! fantastiske publikumsspillere som kombinerte estetisk, flott fotball med effektivitet. Zidane var jo også fantastisk som fotballspiller, men trekker litt pga temparamentet sitt. Må innrømme at Giggs alltid har hatt en spesiell status - alltid positiv, har holdt nivået gjennom flere "epoker" hvor fotballen har utviklet seg. Hvem husker vel ikke målet hans mot Arsenal i FA cupen! For å ta med en forsvarsspiller, vil jeg ta med Phillippe Albert. Fantastisk elegant midtstopper som ikke minst lobbet inn 5-0 på Peter Schmeichel http://www.youtube.com/watch?v=dK4wFKYtipo Ca 03.55 ut i klippet Endret 7. juli 2008 av Vanguard12 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mine favorittspillere er Owen Hargreaves og Michael Carrick. Har sansen for engelske midtbanespillere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Gjennom tidene: - Gianfranco Zola - Dennis Wise - Dennis Bergkamp Akkurat nå: - Michael Essien - Bastian Schweinsteiger - Miroslav Klose Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Kaka Gerrard Silva Messi Pirlo T.Olsen Endret 15. juli 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Tidligere så har jeg hatt Robbie Fowler, Heskey, Owen, Gary McAllister eks Liverpool stjerner. Favorittene mine (og som har vært det en stund nå) er Fernando Torres og Javier Mascherano. Steven Gerrard har en heltestatus hos alle Liverpool fans. Noen andre: David Silva Daniel Agger Emilliano Insua Martin Skrtel David Villa Robbie Keane Andrea Dossena Endret 8. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Nistelrooy17 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ruud.. ingen over ingen ved siden av... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Pavel Nedved. Håper du da mener den "yngre" Nedved (seint i sin lazio tid og tidlig Juve-tid). Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Gjennom tidene: * Solskjær * Keane * Beckham * Zidane Akkurat nå: * Anderson * Ferdinand * Scholes Andre jeg har sansen for / følger med: * Silva * Messi * Pique * Agüero * Vela Lenke til kommentar
Salgado2 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Salgado uten tvil! Fantastisk fotballspiller på sitt beste som dessverre har tapt seg litt nå. Men likevel er han en god fotballspiller ennå, som jeg ser opp til på mange måter. Han er en fantastisk person, for ikke å snakke om en skikkelig klubbspiller. En som blør for drakta, og jobber steinhardt under en kamp. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Skriver like gjerne som deg Rexacurz.. Gjennom tidene: *M.Van Basten *Eric Cantona *K.Keegen *Z.Zidane Akkurat nå: *Carrick *Evra *Aguero Andre jeg har sansen for \ følger med: *Bojan *Nasri *Modric *Eagles Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 The one and only Pavel Nedved. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Anderson Luis De Suza aka Deco. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) *Zidane *Van der Vaart *Gamst Pedersen *Villanueva *Bentley *Kahn *Tugay *Santa Cruz *Arsjavin *Pavlyschenko Endret 3. august 2008 av samebror Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 er en fullkommen spiller for meg. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ronaldinho og cristiano ronaldo Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Legenden Alan Shearer selvfølgelig Endret 8. august 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 han var best i Blackburn Rovers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå