Rexbatov Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Det er det jeg sier, FM inspirert. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Det er det jeg sier, FM inspirert. Hva er det som er så FM-inspirert med det??? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Det er det jeg sier, FM inspirert. Hva er det som er så FM-inspirert med det??? Hva tror du? Han blir en verdensklasse stopper på spillet. Tror ikke du har sett ham spille, ihvertfall ikke Sami Nasri. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Det er det jeg sier, FM inspirert. Hva er det som er så FM-inspirert med det??? Hva tror du? Han blir en verdensklasse stopper på spillet. Tror ikke du har sett ham spille, ihvertfall ikke Sami Nasri. Dette har ingenting med FM og gjøre. Det kan godt hende han blir god der men jeg har ikke spilt en hel sesong enda engang på FM! Hvorfor skulle ikke jeg ha sett Garay og Samir Nasri spille? Det har jeg!!!!!!!! Det går spansk fotball på tv2 sport og det gikk fransk på SportN før! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor må dere quote alle sammen hele tida? Kan dere ikke bare quote siste person? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay FM inspirert? Nei Hvorfor skulle det vere det? Jeg har faktisk sett alle spille! Du ser altså både Ligue 1, La Liga, Premier League og Tippeligaen? Jeg har sett alle spille ja... Jeg ser ikke på alle kampene hver av de spiller men jeg har sett noen kamper med hver. Jeg har også vert på Lerkendal og Old Trafford og sett på henholdsvis Sapara og Anderson ... Ezequiel Garay da? Tror ikke han har slått seg gjennom så mye og er bare et talent. Å så??? Jeg kan vel like han for det??? Dessuten er klubber som Barcelona på jakt etter han! Det er det jeg sier, FM inspirert. Hva er det som er så FM-inspirert med det??? Hva tror du? Han blir en verdensklasse stopper på spillet. Tror ikke du har sett ham spille, ihvertfall ikke Sami Nasri. Dette har ingenting med FM og gjøre. Det kan godt hende han blir god der men jeg har ikke spilt en hel sesong enda engang på FM! Hvorfor skulle ikke jeg ha sett Garay og Samir Nasri spille? Det har jeg!!!!!!!! Det går spansk fotball på tv2 sport og det gikk fransk på SportN før! Jeg har også sett dem og mener at Garay kan bli en kommende stjerne. Det samme Nasri, han er en god offensiv midtbanespiller som også er brukbar på høyrekanten ettersom Marseille foretrekker Lorik Cana på sentralen. Fulgte selv også veldig mye på fransk Ligue 1, men jeg er syntes det var rart at det var dine favorittspillere ettersom de spiller på forskjellige lag og har ikke slått seg helt gjennom. Vanligvis så har man en favorittspiller i favorittklubben? Isåfall, heier du på Racing Santander? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har også sett dem og mener at Garay kan bli en kommende stjerne. Det samme Nasri, han er en god offensiv midtbanespiller som også er brukbar på høyrekanten ettersom Marseille foretrekker Lorik Cana på sentralen. Fulgte selv også veldig mye på fransk Ligue 1, men jeg er syntes det var rart at det var dine favorittspillere ettersom de spiller på forskjellige lag og har ikke slått seg helt gjennom. Vanligvis så har man en favorittspiller i favorittklubben? Isåfall, heier du på Racing Santander? Ja, jeg heier litt på de! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har sansen for spillerstilen til unge Bojan og Anderson, og erfaringen og klassefotballen til veteraner som Giggs og Pirlo. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Snip... Snip... Er det semi-finale i qouting også i dag??? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Norsk: Morten Gamst Pedersen Utenlandsk: David Bentley og Rafael Van der Vaart Endret 23. april 2008 av samebror Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Snip... Snip... Er det semi-finale i qouting også i dag??? Jeg vant finalen. Sorry for OT.. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 England: Jeg liker hele man utd, men er selvfølgelig noen som skiller seg ut:Ferdinand, Evra, Anderson, Ronaldo, Rooney og Tevez Spania: Messi Italia: Pato Brasil: Arouca Norge: Tarik og Moa Tyskland: Toni Frankrike Nasri Portugal: Veloso Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 England: Jeg liker hele man utd, men er selvfølgelig noen som skiller seg ut:Ferdinand, Evra, Anderson, Ronaldo, Rooney og TevezSpania: Messi Italia: Pato Brasil: Arouca Norge: Tarik og Moa Tyskland: Toni Frankrike Nasri Portugal: Veloso Her har vi en som baserer sine på FM ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå