Adriwen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Yndlingslaget mitt igjennom tidene er: Kahn Beckenbauer, Hagl, Terry, Roberto Carlos Essien, Makèlèlè Maradona, Lampard, Messi Rudi Vüller Kaptein: Terry Direkte Frispark: Lampard Langt Frispark: Roberto Carlos Straffer: Lampard Fant ikke èn enkelt favorittspiller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Maradona og Cantona. Venstrefoten til Maradona og Cantona sin "attityd", og jeg hadde vært verdenshersker. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Shay Given Artur Boruc Joe Hart Jose Reina Jussi Jaskelainen Kenwyne Jones Mangler ikke på helter. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Paolo Maldini er Gud! Ale Nesta er Jesus Forza Milan Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Steve McManaman vil nok alltid stå sterkast i denne leiren Av aktive spelarar, står Jamie Carragher klart sterkast. Pavlyuchenko, Alonso, Anelka, Lisandro López og Hulk stiller også rimelig sterkt. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Thierry Henry forever! Det er noe med den spilleren som jeg bare ELSKER! Du kan liksom aldri hvite hva som skjer når han er på banen! Det er det ingen som kan nekte for... eller? Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Thierry Henry forever! Det er noe med den spilleren som jeg bare ELSKER! Du kan liksom aldri hvite hva som skjer når han er på banen! Det er det ingen som kan nekte for... eller? synes ikke han er sånn sykt uforutsigbar, han er ikke Zlatan eller Robinho liksom..Han er vannvittig ja, men når det gjelder det du sa, så synes jeg ikke jeg ser det ingen forventer. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Cristiano Ronaldo og Alexandre Pato Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mitt forbilde er Lundekvam: http://www.dailyecho.co.uk/news/7983922.Saints_legend_in_drugs_arrest/ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kanskje jeg skal legge til Stephen Carr. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Yndlingslaget mitt igjennom tidene er: Kahn Beckenbauer, Hagl, Terry, Roberto Carlos Essien, Makèlèlè Maradona, Lampard, Messi Rudi Vüller Kaptein: Terry Direkte Frispark: Lampard Langt Frispark: Roberto Carlos Straffer: Lampard Fant ikke èn enkelt favorittspiller. Haha, direkte frispark? Virkelig en enkelt spiller assignert til å ta direkte frispark?! Lenke til kommentar
albertini4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Favoritt spillerene mine er Roneldinho, Dezeko og Pato. Mit forbilde er Demitrio Albertini og George Weah. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg liker: Lionel Messi Ronaldinho Yoann Gourcuff Abou Diaby Alessandro Diamanti Morten Berre Favorittspilleren min gjennom tidene er Gianfranco Zola, tidenes mest sympatiske fotballspiller og en av de bedre i PL historien. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Paolo Maldini og Gianfranco Zola Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 All-time favoritter: Eric Cantona David Beckham Ronaldo 9 (The one and only) Zinedine Zidane Favoritter fra dagens fotball: The three amigos: Wayne Rooney Lionel Messi Christiano Ronaldo Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er det en spessiell grunn for at din favoritt spiller er en relativt ukjendt MLS spiller? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 forbilde DANIEL ALVES, brasilianske spillere generelt,, LOVE THE ALL Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ian Rush/Robbie Fowler/Harald Brattbakk (Klarte ikke velge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå