PrettyBoy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Favoritten er fortsatt Ronaldinhoooo,.Bare venter på comebacken hans Så har du jo spillere som: ANELKA! Zidane, gamle Ronaldo, TOPPSPILLERE! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) I nyere tid: Roy Keane, Cantona, Alan Smith, Kevin Davies, Peter den store, Phillips, Andy Cole, Dion Dublin, Les Ferdinand, Shearer, Juninho (Boro), Ravanelli, Di Canio, Laurent Robert, Bardsley og Richardson. For å nevne noen få. Kun Roy og Eric er såkalte favorittspillere. Av gamlinger må Sir Bobby, Best, Martin Buchan, Violett, , Nobby Stiles, Paul Merson, Liam Brady, Stapleton og Dennis Law nevnes. Har ingen forbilder. Sir Matt Busby har vel den karrieren jeg ville kopiert om jeg kunne. Større en Sir Alex, til og med. Endret 27. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 I nyere tid: Roy Keane, Cantona, Alan Smith, Kevin Davies, Peter den store, Phillips, Andy Cole, Dion Dublin, Les Ferdinand, Shearer, Juninho (Boro), Ravanelli, Di Canio, Laurent Robert, Bardsley og Richardson. For å nevne noen få. Kun Roy og Eric er såkalte favorittspillere. Hvorfor den store kjærligheten for Bardsley og Richardson? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Begge er United produkter (PB er født og oppvokst i Salford, KR kjøpte vi som "ung") som jeg har fulgt hele veien og begge er svært likendes personer utenfor banen. Begge er spillere jeg syntes det var leit, men også forståelig at vi slapp. Spesielt Bardsley er en klar favoritt og er en av grunnene til at jeg følger Sunderland litt tettere enn mange andre lag. At Steve Bruce ble manager i Wearside gjorde absolutt ingenting det heller... PB Gir alltid hundre prosent av seg selv, har en elskverdig og oppofrende spillestil, itillegg til ålrighte ferdiheter naturligvis. Elsker spillestilen hans rett å slett. Det er få av hans klasse igjen. Litt som Wes Brown er for oss og Davies er for Bolton. Spillere som ofrer helsa for klubben de spiller for, vinner hjertet mitt. Spesielt i dagens fotball, der det stort sett er pinglete drittunger som faller bare du ser stygt nok på de. Jeg vokse opp med PL på 90-tallet. En helt annen idrett enn dagens fotball. Spillere som Smiffy (Alan Smith) varmer derfor hjerterota på en måte ingen C. Ronaldo kan med sine triks og mål. Hard to explain Endret 27. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, for all del. Er ikke uenig om du skulle tro det. Er selv stor skaptilhenger av Sunderland p.g.a. nettopp disse to. Visste ikke at Bardsley var fra Salford, men fulgte dem i United. Fikk ikke alt for store inntrykket av Phil siden han var så mye på lån, men liker han i S'land. Har sansen for aggresjonen og spillerstilen til begge nevnte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vokse opp med PL på 90-tallet. En helt annen idrett enn dagens fotball. Spillere som Smiffy (Alan Smith) varmer derfor hjerterota på en måte ingen C. Ronaldo kan med sine triks og mål. Smith spilte vel ikke så mye på 90-tallet, og de få årene han gjorde var jo for Leeds. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Artig niko. Er nok ikke så mange av oss PB fans. Får orgamse når han gruser inn i de villeste taklinger og ser ut som et spørsmålstegn når dommeren blåser i fløyta. http://pondus.no/Global/Oktober%2009/Pondu...0910_C1-600.jpg Latias: Misforstår du meg med vilje eller? Jeg mente selvfølgelig spillestilen på 90 -tallet og etter den malen passer Alan Smith perfekt. Og ja, Smith var mye bedre i Leeds dagene enn han var for oss. Endret 28. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Alle liker da Phil Bardsley? Jeg følger iallefall alltid litt spesielt på han, og de fleste tidligere United-spillere når de spiller. Sansen for Kieran Richardson, Howard, Saha med flere. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gianfranco Zola er min favoritt gjennom tidene. Helt klart. Akkurat for øyeblikket har jeg veldig sansen for Adriano. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dennis Bergkamp <3 Andre er Sergio "Kun" Agüero, David Villa, Arshavin, Eduardo, Tony Adams, Nigel Winterburn, Lee Dixson, Pires, Henry. Slike. Og ja. Har en fetish for spisser. Lenke til kommentar
1931 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Min favorittspiler Cristiano Ronaldo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mine forbilder er ronaldo,adebayor,tevez,bellamy osv. Ja, har en fetish for jackasses<3 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ole Gunnar solskjær er min favoritt xspiller. Synd han ikke spiller lengre da. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Rune Almenning Jarstein og Petr Cech Lenke til kommentar
CallMeGod Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 The one and only: Dennis Bergkamp <3 Lenke til kommentar
NyG Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Som Chelsea-supporter må jeg jo si John Terry. Makan til ståpåvilje skal du se lenge etter! Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Forbildene mine: Keeper: Oliver Kahn Forsvar: Roberto Carlos Midtbane: Frank Lampard Angrep: Rudi Vüller Trener: Josè Mourinho Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Pjanic er et fint forbilde Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Paolo Di Canio - en av de få spillerne som spilte med hjertet utenpå drakta. Roy Keane er også en person jeg virkelig beundrer Endret 25. februar 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Min første favoritt var Ryan Giggs, og han er fortsatt en helt, men Rio Ferdinand er nok favorittspilleren og forbildet nå. I tillegg er jeg stor fan av spillere som Wes Brown, Wayne Rooney, Paul Scholes, Darren Fletcher, Nani, Agüero, Pazzini, Sergio Ramos, Alan Smith, Louis Saha osv. Tidligere helter er selvsagt Solskjær, Eric Cantona og Roy Keane. Men når det gjelder hvem jeg mener er best i verden er det enkelt og greit; Cristiano Ronaldo - den mest komplette fotballspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå