DMATHISEN Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Her kan folk skrive hvem de har som favorittspiller og hvem de har som forbilde. Det er mange som har samme spiller som favoritt og forbilde da :!: Min favorittspiller er Cristiano Ronaldo Mine forbilder: L.Nani, P.Evra, Ole Gunnar Solskjær Endret 2. januar 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Favoritten var Giggs, men han begynner å dra på årene. Har fått sansen for Ji-Sung Park i det siste, mistenker en eksplosiv fremgang de neste årene. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har fire favorittspillere: Norsk Fotball: Tarik Elyounoussi Engelsk Fotball: Cristiano Ronaldo Spansk Fotball: Sergio Agüero Italiensk fotball: Alexandre Pato Endret 18. april 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Engelsk fotball:Cristiano Ronaldo Italiensk fotball:Alexandre Pato Norsk fotball: Alanzinho Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Min er også Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ryan Joseph Giggs The Welsh Wizard Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her må jeg si Cristiano Ronaldo...Talent jeg har sansen for så er det Kerlon Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Alan Shearer! Har riktig nok lagt opp, men han er uansett kongen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her må jeg si Cristiano Ronaldo...Talent jeg har sansen for så er det Kerlon Er det han som er kjent for å ta "sel trikset"? Altså drible gjennom ledd ved å trikse ballen på hode imens du løper mot mål. Har sansen for han ihvertfall, husker det navnet. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Norsk Fotball: Per Ciljan Skjelbred Engelsk Fotball: Frank Lampard/Fernando Torres Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her må jeg si Cristiano Ronaldo...Talent jeg har sansen for så er det Kerlon Er det han som er kjent for å ta "sel trikset"? Altså drible gjennom ledd ved å trikse ballen på hode imens du løper mot mål. Har sansen for han ihvertfall, husker det navnet. ER nok han ja, har dessvere ikke hørt noe om han på en del sesonger, men han dribbler vel fortsatt folk i den Brasilianske liga Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Håper på det da. Husker han var koblet til United på sitt beste sammen med Freddy Adu (?) som nå befinner seg i Benfica. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Håper på det da. Husker han var koblet til United på sitt beste sammen med Freddy Adu (?) som nå befinner seg i Benfica. Stemmer nok det Chauz, har fortsatt troa på de to talentene...Og at de kanskje tar seg turen til OT Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Favorittspiller er Javier Mascherano. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Til dagen han legger opp så er Giggs mannen... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Favorittspiller er Javier Mascherano. Så du liker spanske talkshow verter? hehehe On topic: Paul Scholes har alltid vært stor for meg, men beggynner å dra lit på åra nå. Keano var også konge tilbake til den tia. Av de litt yngre så må jeg si at jeg liker Anderson og Nani. Anderson spesielt fordi han allerede har den defensive viljen som kobinert med glitternde angrepsspill er det jeg liker best ved United. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har fire favorittspillere: Samir Nasri Anderson Oliveira Marek Sapara Ezequiel Garay Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ole Gunnar Solskjær har alltid vært helten. Nå er jo han "pensjonert", men de spillerne jeg ser mest opp til for øyeblikket er Wayne Rooney og Robbie Winters! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå