Uin Viel Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 jeg begynte å spole noen minutter forover etter den drittkjedlige festen som ikke har noen ting med denne filmen å gjøre... jo jo det er greit med litt fest så man kan bli litt kjent med flere av de.. men 20 minutter med fest! og vi følger jo bare noen av de gjennom resten av filmen! Dette minner meg om hva enkelte sier om Hjortejegeren og bryllupet som tar sted i begynnelsen av filmen. Nå har jeg ikke sett Cloverfield, men i Hjortejegeren var bryllupet veldig vesentlig, føler ihvertfall jeg. Har på følelsen at ikke så mange deler samme oppfatning... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Cloverfield er en slags herlig legering av Blair Witch og Godzilla. Som andre har poengtert før meg var det en annerledes og innovativ monsterfilm. Det var mer det humane som sto i sentrum, og ikke selve monsteret. Jeg personlig likte den. Selv om det "bare var 20 min med fest" og riktignok, stort er det ikke som skjer. Men det tror jeg er hele poenget med scena. Litt stille før stormen liksom. Spesielt siden handlinga etterpå starter brått og brutalt uten noe forvarsel. Derfor syntes jeg den "kjedelige" festen gir en god kontrast til resten av filmen. PS: Var det flere enn meg som fikk med meg hva som skjedde helt i bakgrunnen på dem siste Coney Island-bildene? Typisk JJ Abrams. Endret 21. april 2008 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 PS: Var det flere enn meg som fikk med meg hva som skjedde helt i bakgrunnen på dem siste Coney Island-bildene? Typisk JJ Abrams. Hva mener du? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 PS: Var det flere enn meg som fikk med meg hva som skjedde helt i bakgrunnen på dem siste Coney Island-bildene? Typisk JJ Abrams. Tenker du på den "tingen" som faller ned i vannet? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som vet når 2'eren kommer? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Untitled J.J. Abrams Cloverfield Sequel: When will this be released? It is unknown yet, but rumors speculate another January release or 5-22-09 release Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 PS: Var det flere enn meg som fikk med meg hva som skjedde helt i bakgrunnen på dem siste Coney Island-bildene? Typisk JJ Abrams. Tenker du på den "tingen" som faller ned i vannet? Helt korrekt. Noe annet som også litt artig er at du kan faktisk se Dharma-logoen (Ref: Lost, som også JJ Abrams er ansvarlig for) mens introen går Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg likte ikke filmen. Det håndholdte kameraet var bare kvalmt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg syns at det håndholdte kameraet var noe av det som gjorde filmen utrolig bra... Det ble liksom så mye mer virkelig.. på en måte... syns det var en helt fantastisk film^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå