РЦП-88 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Pent, men møter jeg deg med det lysoppsettet på, så blender jeg deg nok tilbake! (Nær+tåkelys=blø!) Endret 12. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kjører ALDRI med nærlys og tåkelys.Var bare for å ta bilde at jeg slo på alt. Park og spredere på dagtid, samt i byen. Nærlys i mørket. Endret 12. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Apropos dårlig lys i "parklysene" hvilken pære er det som står i dem? Edit: da siktet jeg til sokkeltypen Endret 12. oktober 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Tja, spør du meg så spør jeg deg. Det er en spesialpære fra BMW opprinnelig, som har integrert reflektor. Nå er det en versjon med en diode. Tror det neste skrittet på planen nå er sotede sideblinklys. Så blir de litt mer usynlige. Endret 12. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 haha doh! jeg har tydeligvis glemt at jeg kan finne ut av slike ting selv Den orginale så vel ca slik ut? 10w halogenpære med reflektor. Har en kjenning borti statene som anbefalte Angel iBright V3 bulb Han har ikke en E60, men sån blir det seende ut ivertfall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hmm, interessant. Men tror jeg venter med å bytte ut pærene jeg akkurat har kjøpt. Var forøvrig rimelig dårlig kvalitet på de (kjøpt på dioder.no). Dårlig kontakt i pluggen, så jeg måtte fjerne plastholderen/kontakten, og kjørte bare klemmene rett på. Originale så slik ut som du viste, ja. Endret 12. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 At Dioder.no sine produkter ikke er noe særlig er det flere her på forumet som har funnet ut allerede, gammel teknologi og dårlig kvalitet. Prøvde selv noen W5W pærer fra dioder.no for vel et år siden, one word *søppel* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det fant jeg ut gitt... Hvis jeg skal ha en pinol-pære i LED-versjon, 37,5mm til skiltlys. Hva slags pærer må jeg finne på v-leds da? Vil ha noe med ålreit spredning, men ikke altfor kraftig lys. Bare det er hvitere enn vanlige halogen-pinol, så er det fint. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel.. 37,5mm pinol er ikke så veldig vanlig i statene, er stort sett 31mm og 42mm det går i der borte. Ultraleds.co.uk har basert seg på LED pærer til hjem og fritidsbruk men de har en del LED pærer som v-leds ikke har. De har et godt utvalg av LED pinolpærer, deriblandt 37,5mm som er ganske vanlig i båter og hytter. Led pæra som er vist i linken ovenfor skal gi akkurat passe lysstyrke (omentrent det samme som orginalpæra + god spredning). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Interessant! Tror jeg skal bestille meg et par av de, jeg. (Da gjorde jeg det) Endret 13. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Da har jeg mottat, og montert, skiltlyspærene. Bilde får komme i kveld, siden jeg ikke har med meg kabel til mobiltelefonen, og det ikke er så greit å ta bilde med vanlig kamera nå. Rask levering fra ultraleds.co.uk og. Anbefales! Monterte også sotede blinklys på siden, så går det litt mer i ett med bilen. Ble en grei detalj. Lurer på om jeg skal vri litt annerledes på skiltlyspærene da, siden det er litt mye "strølys", som havner bak bilen. Ser litt spesielt ut. ^^ Endret 19. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Nye sideblinkere og skiltlys. Helt syk oppdatering det her, ja. ^^ Får vel bytte ut interiørlyset med LEDs og. Ser litt mer moderne ut, og lyser bedre. Vinterhjul er også kommet på... Endret 20. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Nydelig bil du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå