Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Showcase/Worklog: '98 BMW 520i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, interessant. Men tror jeg venter med å bytte ut pærene jeg akkurat har kjøpt. Var forøvrig rimelig dårlig kvalitet på de (kjøpt på dioder.no). Dårlig kontakt i pluggen, så jeg måtte fjerne plastholderen/kontakten, og kjørte bare klemmene rett på.

Originale så slik ut som du viste, ja.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Vel.. 37,5mm pinol er ikke så veldig vanlig i statene, er stort sett 31mm og 42mm det går i der borte. Ultraleds.co.uk har basert seg på LED pærer til hjem og fritidsbruk men de har en del LED pærer som v-leds ikke har. De har et godt utvalg av LED pinolpærer, deriblandt 37,5mm som er ganske vanlig i båter og hytter. Led pæra som er vist i linken ovenfor skal gi akkurat passe lysstyrke (omentrent det samme som orginalpæra + god spredning).

Lenke til kommentar

Da har jeg mottat, og montert, skiltlyspærene. Bilde får komme i kveld, siden jeg ikke har med meg kabel til mobiltelefonen, og det ikke er så greit å ta bilde med vanlig kamera nå. :p

Rask levering fra ultraleds.co.uk og. Anbefales! :)

Monterte også sotede blinklys på siden, så går det litt mer i ett med bilen. Ble en grei detalj.

Lurer på om jeg skal vri litt annerledes på skiltlyspærene da, siden det er litt mye "strølys", som havner bak bilen. Ser litt spesielt ut. ^^

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...