Fredrik Skrevet 8. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kanskje dette får en slags lykkelig slutt. Kassa ble tømt for olje, og fikk påfyll av ny olje i dag, og etter det har man ikke klart å provosere frem at den hopper ut av gir. Bilen står hjemme i Skien, og siden jeg måtte tilbake til Gjøvik igjen så tok jeg en annen bil opp, så pappa har bilen hjemme og skal kjøre den frem til jeg kommer hjem igjen. Så ser vi fremover om det er mulig å få kassa til å oppføre seg rampete. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Ville ikke kappet fjærene, er jo ikke en 240 fra Notodden heller. Fjærene vil sige litt med tiden, men justerbart er jo det greieste uansett. Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Grom bil og et meeeeget godt felgvalg! Safe! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ville ikke kappet fjærene, er jo ikke en 240 fra Notodden heller. Fjærene vil sige litt med tiden, men justerbart er jo det greieste uansett. Grunnen til at jeg vurderer kapping er enkelt og greit fordi senkefjærer er så billige som de er, så i "påvente" av noe bedre så kan man prøve. Men gidder nok ikke det nå, som vinteren er på vei. Grom bil og et meeeeget godt felgvalg! Safe! Takk for det! Reiser hjem til helgen for å hente bilen igjen, da med en (håper jeg) fungerende girkasse. Får levert en pakke med 9 xenonkit hjemme i Skien i dag òg. Et 6000k og et 15 000k kit til min bil. Så venter jeg på kontonummer til fyren som skaffer Höen xenonmatch, til grøftelys, samt at dioder.no skal få inn igjen LED-pærer til angel eyes. Så da blir det et hvitere look på lysene på bilen. Skal også få byttet ut skiltlys bak med LED eller noe med litt hvitere lys. Endret 17. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Pen bil noktegn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Ble mye greier det her... Kassa ble tatt ut, for å bytte det som trengs (lettere å selge en bil med overhalt kasse, kontra brukt kasse). Delene ble byttet, og kassa montert igjen, for så å finne ut at det haddde komplisert seg ytterligere. Flere gir som ikke ble "funnet", og dermed ga man opp, så jeg fikk tak i en brukt kasse til en overkommelig pris, med garanti. Så den ble montert i dag, og bilen er tilbake. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Deilig da Ser "leiebilen" står i bakgrunnen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hehe, ja. Har jo hatt den i to uker nå. Romskipet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmmm, jeg har begynt å lure på om jeg har litt lyst til å selge bilen i det siste. Vet ikke hva jeg kunne tenkt meg i stedet da. Så vipper liksom mellom å prøve å få solgt, eller beholde den en god stund til, og heller småpynte litt på den etterhvert. Bil er tapsprosjekt uansett. Har i hvert fall fått Höen xenonmatch-pærene til grøftelys nå, og wirefix og pæresokler til hovedlys er på vei. Dioder.no har også fått inn igjen LED-pærer til angel eyes, så da kan jeg snart få hvitere/blåere lys i hele fronten. Tror det kan bli bra. Samtidig vurderer jeg å kjøpe helsvarte nyrer. Hva tror dere? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Helsorte nyerer er jo bare snadder! Endret 2. oktober 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Farge er det på bilen din? Og hva slags angel eyes? Ser jo ut som om jeg kopierer din nå, om jeg får meg svarte nyrer. ^^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Farge 303 Cosmos Sort. Er DEPO lykter med CCFL-angel eyes Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ikke sett denne tråden, skikkelig feit vogn du har Fredrik! Kan ikke selge, få på noe mer senk, M-eksteriørpakke og litt svak soting, så har du fet mafiavogn.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Zevs, stemmer, stemmer. Ringene så veldig klare ut i allefall. Takk for det, Marvil! Har hatt lyst på soting, og jeg kan la meg overbevise til å beholde chromeline-lister om jeg hadde fått noe soting. Da hadde sølvlistene rundt vinduet liksom satt en slags ramme på det. Får se utover til våren hva jeg gjør. Skulle vært 10-20 mm lenger ned, og stivere, og selvfølgelig m-optikk da. ^^ Endret 2. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Så mye fint som det er å få tak i til 5 serien så synes jeg ikke at du skal gi opp enda, alle biler er tapsprosjekter uansett Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Fet BMW.... Du trenger ikke sette på M-tech, den er pen som den er! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Har byttet til Höen xenonmatch-pærer i grøftelys, og nye diodepærer fra dioder.no i angel eyes. Sistnevnte er jeg ikke veldig fornøyd med i grunn. Lyste svakt, og gir lite igjen på dagtid. Sikkert penere på kvelden men... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Kveldsresultat, samt montert 6000k xenon i nærlys. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva er det blå lyset i midten av grillen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Kamera som loker med et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå