Gå til innhold

Forsvunnet formue i utlandet...


Wiola

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte andeler i et SICAV aksjefond i Luxemburg for ca 10 år siden. Et velkjent fransk finanskonsern overtok forvaltningen av fondsandelene for noen år siden. Litt etter dette fikk jeg ikke lenger tilsendt årlige beholdningsoversikter. De siste par årene har jeg sendt flere e-poster og brev med etterlysninger av beholdningsoversikter og framgangsmåte ved salg av mine andeler. Jeg har ikke fått et eneste svar tilbake fra finanskonsernet.

Den norske banken som solgte meg andelene driver ikke lenger med salg av disse produktene og henviser meg til nåværende forvalter...

"Formuen" er neppe blitt så stor mye at det vil lønne seg for andre enn advokatene hvis jeg skulle oppsøke juridisk bistand i Luxemburg...

Noen tips om hvordan jeg skal gå fram for å få tilbake pengene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å ringe forvalteren?

 

Ikke enda. Dette blir nok mitt neste "trekk" selv om fransken min ikke er helt stødig (for å si det pent). Er også litt usikker på hvor stødige kundebehandlerene er i engelsk. Hovedgrunnen er dog at en skriftlig korrespondanse er klart lettere å vise til og dokumentere enn en telefonsamtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...