morslilleole Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sikkert en vokalist som vinner... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Håper Rene jeg , da er det greit men en av de opra-sangerene ( alot like Erlend som vant i fjor) håper jeg virkelig IKKE vinner! Endret 8. mai 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Stemte på Lydia, hun var fantastisk Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Av vokalistene håper jeg Rene, digger rappingen hans Av de andre vet jeg ikke, heiet litt på Absense, men syns ikke de gjorde det så bra idag... Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 jeg hadde tro på røa eldresenter, men idag skuffet de, BIG TIME! jeg hadde tro på røa eldresenter, men idag skuffet de, BIG TIME! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 jeg har snaut sett en eneste episode av dette programmet. men, av de finalistene jeg har sett i dag, håper jeg han finnen vinner med dem diabolo sakene. Bra underholdning! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper enten at han med Diabloen eller at Rene vinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir sikkert Lydia eller Rene som vinner dette. Synes det er synd at det er med så mange sangere i finalen. Sånt har man Idol og X Factor til, men men... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir sikkert Lydia eller Rene som vinner dette. Synes det er synd at det er med så mange sangere i finalen. Sånt har man Idol og X Factor til, men men... Helt særiøst, Lydia var helt fantastisk i dag!! Greit at vi har X Factor til det, men det er samtidig et talent. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skal ikke sangere få melde seg på? Programmet heter Norske Talenter, og sangerne som er med i fínalen har i aller störste grad et talent! Her kan yngre deltakere melde seg på, og faktisk ha en sjangse. Ikke fordi at de har sjarm, men fordi de får muligheten til å vise seg fram. At så mange sangere er i finalen har en grunn, etter min mening. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper han duden vinner ;D Det er talent, ikke no yoyoho Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir sikkert Lydia eller Rene som vinner dette. Synes det er synd at det er med så mange sangere i finalen. Sånt har man Idol og X Factor til, men men... Helt særiøst, Lydia var helt fantastisk i dag!! Greit at vi har X Factor til det, men det er samtidig et talent. Forelsket, eller? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lydia er ikke akkurat pen da. Men flink og synge, ja herregud, så absolutt. Men jeg holder med Quick. Gode karer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper han duden vinner ;D Det er talent, ikke no yoyoho Jepp, Aaro er et talent. Inglebert: Sangerne kan gjerne melde seg på, men synes det blir litt dumt at de også skal dominere en slik konkurranse. Det er jo kun sangere i Idol og X Factor, og jeg synes det burde holde. Sangtalentene kan heller melde seg på der, så kan Norske talenter blir brukt til talenter som kan annet enn å synge. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde egentlig bestemt meg for ikke å bruke penger på slikt som dette. Men quick.... de fikk meg til å gjøre det likavel, fortjent. QUICK FOR THE WIN! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick imponerte meg også. Ellers har jeg vært ganske likegyldig til hele finalen, egentlig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick, diabloduden eller Lydia... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 - "Ka er dette her?" - "Dette er Norske talenter" :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Goo quick! Blir faen meg skuffa om noen andre vinner, seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå