Cryflopp Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingve syntes jeg MÅ videre, dyktig kar! Spessielt talent, er få av dem. Sang og dans er jo det mest vanlige, dans er greit men er ganske mange sangere som går videre, syntes dem burde holde seg til programmer som idol eller x-faktor. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingve og Baard har vært best så langt. Pernille var også eksepsjonelt bra, og jeg har enorme forventninger til Lydia. Blir vanskelig å stemme nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvem gikk videre? Fikk ikke med meg stort.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lydia...:| Nok en sanger i finalen. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lydia...:| Nok en sanger i finalen. Jeg vet:( Hadde i det minste håpa de sendte to videre, slik at Bård (trommefyren) også kom videre, men nei. Hvorfor må det alltid være en vokalist? Finnes da andre talenter... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forstår heller ikke hvorfor de bare sender en videre. Det er da mer logisk å ha 10 i finalen? Forresten, om vi får vinneren på fredag eller funker det på samme måte som Idol med at en ryker ut hver uke? Husker ikke hvordan det var i fjor ... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor klager dere på at Lydia gikk videre?? Hun er jo fantastisk god å synge!! Fjorten forbanna år.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Synes det var veldig synd at Ingve ikke gikk videre, utrolig flink fyr. Men ja, virker som finalen blir grei den. Men skjønner ikke hva faen absence of blipp gjør der. Skikkelig dårlig beatboxing og helt middelmådig dansing. Eneste dansegruppa som har en sjangs er Quick. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Så det blir bare en finale altså? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er nok bare en finale ja, etter hva jeg husker. Quick er jævla konge, de kan sakene sine. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hadde det vært opp til meg hadde jeg bytta ut Røa Eldresenter og Absence & Blipp med Ole Gaasø og Baard. Brian kunne også røket til fordel for Pernille eller Ingve. Ellers er det bra. Forresten, det er litt urettferdig for de som ikke sang i går. Det er lettere å sette opp et sangnummer på to uker enn å sette opp det showet som for eksempel Arez eller Cre-8 gjorde. De var begge imponerende med tanke på hva de hadde fått til på så kort tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Brian er jo et talent sett på hvor liten han er, men han gikk videre på sjarm i stedet for noen som var mye eldre enn ham og hadde et annet talent. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Brian hadde omtrent ingen talent å vise. Så du opptredenen hans som gjorde at han gikk videre? Han avslørte 50% av triksene ved uhell, og de resterende 50% klarte han ikke å gjennomføre skikkelig. Greit at han er ung, men å kalle det der talentfullt blir helt feil. Jeg er helt sikker på at han hadde gått like lett videre hvis det hadde vært en blomst på scenen, og eneste han gjorde var å plukke den blomsten for så å bukke. Så lenge han hadde på seg de kjempekule solbrillene og snakket med babystemmen sin selvsagt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvilke triks avslørte han? Det med smykket? Var det slik at det allerede var et smykke på utstillingsfiguren? Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilke triks avslørte han? Det med smykket? Var det slik at det allerede var et smykke på utstillingsfiguren? Fikk ikke med meg noe smykketriks i semifinalen... Vel duetrikset, var jo ganske åpenbart at han ristet vekk en falsk bunn. Og når han fikk frem buret med duen, avslører han at han drar den frem fra bordet siden han ikke klarer å tilsløre den skikkelig når han fjerner duken fra bordet, og dermed ser man at han drar buret frem fra bak bordet (legg merke til at et ben forsvinner av bordet når han drar vekk duken.) Det trikset med bordbenet (som sannsynligvis er ment for å skjule buret med fuglen) er ikke åpenbart med mindre man studerer videoen., men jeg nevner det fordi det er åpenbart at han drar frem fuglen fra bak bordet når det er ment at den egentlig skulle komme ut av løse luften. http://www.youtube.com/watch?v=G0-NiSOOn3Q Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilke triks avslørte han? Det med smykket? Var det slik at det allerede var et smykke på utstillingsfiguren? Fikk ikke med meg noe smykketriks i semifinalen... Vel duetrikset, var jo ganske åpenbart at han ristet vekk en falsk bunn. Og når han fikk frem buret med duen, avslører han at han drar den frem fra bordet siden han ikke klarer å tilsløre den skikkelig når han fjerner duken fra bordet, og dermed ser man at han drar buret frem fra bak bordet (legg merke til at et ben forsvinner av bordet når han drar vekk duken.) Det trikset med bordbenet (som sannsynligvis er ment for å skjule buret med fuglen) er ikke åpenbart med mindre man studerer videoen., men jeg nevner det fordi det er åpenbart at han drar frem fuglen fra bak bordet når det er ment at den egentlig skulle komme ut av løse luften. http://www.youtube.com/watch?v=G0-NiSOOn3Q Mente første gang han opptredde. Men det med duetrikset ser jeg også nå, men tenker at det ikke betyr noe. Han er 6 år. Hadde vert verre om han var 20. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mente første gang han opptredde. Men det med duetrikset ser jeg også nå, men tenker at det ikke betyr noe. Han er 6 år. Hadde vert verre om han var 20. Jeg refererte til semifinalen i min post ovenfor. Beklager hvis det ikke var klart. Jeg hadde ikke så store problemer med at han gikk videre til semifinalen (selv om jeg hadde andre jeg heller skulle sett videre), men jeg vil påstå at det finnes langt mer talentfulle personer enn det han er. Som du sier, hvis han hadde vært 20 år, og gjort det der, så er det langt ifra sikkert at han hadde gått videre. Jeg vil si at både Ingve og Hun unge danseren som var med på fredag i siste sjansen, er langt mer talentfull enn det Brian er. For all del, Brian KAN bli god med mye trening om et par år, men jeg ser heller at han er med da, og viser noe spesielt, enn at han er med nå, og spiller (ufrivillig?) på sjarmen sin for å komme videre, med helt gjennomsnittlige trylletriks. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mente første gang han opptredde. Men det med duetrikset ser jeg også nå, men tenker at det ikke betyr noe. Han er 6 år. Hadde vert verre om han var 20. Jeg refererte til semifinalen i min post ovenfor. Beklager hvis det ikke var klart. Jeg hadde ikke så store problemer med at han gikk videre til semifinalen (selv om jeg hadde andre jeg heller skulle sett videre), men jeg vil påstå at det finnes langt mer talentfulle personer enn det han er. Som du sier, hvis han hadde vært 20 år, og gjort det der, så er det langt ifra sikkert at han hadde gått videre. Jeg vil si at både Ingve og Hun unge danseren som var med på fredag i siste sjansen, er langt mer talentfull enn det Brian er. For all del, Brian KAN bli god med mye trening om et par år, men jeg ser heller at han er med da, og viser noe spesielt, enn at han er med nå, og spiller (ufrivillig?) på sjarmen sin for å komme videre, med helt gjennomsnittlige trylletriks. Helt enig. Du ser jo med en gang han er ferdig i første runde, smiler han ikke lenger Gjør det bare når han tryller og tar på seg solbrillene. Det blir mye mer sjarmerende da, og det elsker dommerene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da var finalen i gang ja. Hva tror folket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå