Snorre Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Det begynner å bli en gjenganger i semifinalene at det er en danser og/eller en sanger som går videre. Det er tydeligvis dansing og synging som er populært blant den norske befolkning. Tror ikke folk helt forstår hvor krevende det er å spille slik jazz som Ole Gaasø spilte. Eller kanskje alle regnet med at alle andre stemte på ham, og dermed stemte på andre. Overlegenhetsprinsippet. ^^ Nuvel. Håper dommerne ser det som sin oppgave å hente tilbake igjen Gaasø. Ellers var jo Pernille (hun lille danseren) jævlig dyktig, for ikke å snakke om Lydia som hadde en utrolig stemme. (Foretrekker visst dansere og sangere jeg og. ^^). Ingve var jo flink han og. Hadde god kontroll på stemmen. Men opptredenen hans i semifinalen ble nok litt for rotete og rask for folk flest. Han burde konsentrert seg om to eller tre personer istedenfor å gjøre så mange forskjellige. HAdde han brukt lenger tid på hver person hadde det blitt bedre... Endret 22. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Mhm, er sangere som gjør det best denne sessongen også altså? Er vel like greit å bare kjøre Idol da, om det er sang det ganske land vil høre. Nå kommer vel X-factor til høsten, det erstatter kanskje Norske talenter? Endret 22. april 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sangere er alltid overrepresentert i Norske talenter, America's Got Talent og i andre tilsvarende talentkonkurranser. Det er i hvert fall mitt inntrykk. De kan melde seg på Idol og X-faktor. Neste gang bør de forby folk å stille opp med sang, dersom de ikke kan bruke det til et annet talent. Det er trist, i fjor var de fire siste i America's Got Talent sangere, men han som vant buktalte i tillegg. Han vaskedamegutten som er med i år har mye å vinne på at han er attraktiv hos jentene. De som er sjarmerende eller har en trist historie har nok en del å vinne hos dommerne og publikum. I år har de i det minste litt mer varierte talenter i finalen. Talentene er også bedre i år. De kunne godt byttet ut vaskedamegutten med Marika, hun synger mye bedre. Dessuten er hun pen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Skammelig at hun Lydia (?) ikke gikk videre forrige helg. Skam! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Helt greit for meg. Hun har en veldig flott stemme, men vi har nok sangere nå. Men skulle heller hatt med henne enn Håkon Ricardo, vaskedamegutten eller han bergenseren som rapper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Røa Eldresenter burde jo absolutt ikke gått videre... skjønner ikke at det går an. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Innrømmer gjerne at jeg liker dem. Vil gjerne ha slik guts og ikke minst livsglede når jeg blir gammel. Men er de i nærheten av å være Norges største talenter? Nei. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser ut som hu har gjort det bra etter norske talenter Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) De kunne godt byttet ut vaskedamegutten med Marika, hun synger mye bedre. Sorry, men hva? Marika hadde absolutt en interessant stemme, i den grad en ubehagelig nasal blanding av Aqua Lene og Christian Aguilera er interessant, men bedre? Det vil jeg rett og slett si er direkte feil. Det er enkelt å dømme Sebastian (vaskegutten) som en vanlig prettyboy, men klarer man å unngå stigmatisering er det enkelt å fastslå at stemmen er noe av det beste vi har hørt i Norge. Jeg kødder ikke, så fantastisk ren og klar stemmeklang og hvordan han med irriterende enkelhet acer selv de høyeste toner, episk. Stikkordet er at han synger på en måte som lurer oss til å tro at det er enkelt å synge som han gjør, men prøv selv - dette stemmer ikke. Forøvrig HERLIG at Aaro gikk videre. Fy fader som han kan Diablo ass! Synes egentlig hans første audition var hakket mer imponerende, men denne var også utrolig stilig. Det er ingen overraskelse at han egentlig ikke er norsk, så sinnsyke talenter innen sirkus/ferdighetssjangeren får vi enkelt og greit ikke her oppe. Endret 26. april 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Finland er på høyde med Norge. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Finland er på høyde med Norge. Hehe, dårlig ordvalg Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=542695 Nå får jeg bare mindre lyst til å se på dette. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=542695 Nå får jeg bare mindre lyst til å se på dette. Synes det var en ganske god liste. Mine favoritter er stort sett med, men hvorfor ikke Gåse-fyren? (piano) Og kan de ta inn igjen hvem som helst? For diktern (som aldri burde gått videre forresten) kom vel ikke til semifinalene? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var virkelig bra at Lydia fikk en ny sjanse. Hun var mye bedre enn Håkon Ricardo. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var virkelig bra at Lydia fikk en ny sjanse. Hun var mye bedre enn Håkon Ricardo. Ah, så Lydia fikk en ny sjanse. BRA. Visste ikke om dette, men smilte litt nå. Vil se mer av henne i fremtiden. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 DIKT. Skjønner ikke hvorfor de tar han dikteren med igjen, det er jo ikke noe underholdene engang. Forresten, så var Abscence & Blipp på skolen vår idag å hadde konsert Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ingve, Baard eller Lydia fortjener å gå videre der. Spesielt at de ikke tar med Ole Gaasø istedenfor han som balanserer på armene eller spesielt dikteren. Synes absolutt at Ole er bedre enn begge de to. Snodig valg av finalister. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor i all verden tar de med dikteren igjen? Dikt er IKKE underholdende på tv. Så enkelt er det bare. Dikt er noe man leser i bøker, synger i en sang eller framfører i film. Poetri er ikke til for å leses opp på TV. Tragisk at Ole Gaasø ikke får en sjanse til. Han har et faktisk talent. Det er ikke lett å lage jazzkomposisjoner som integrerer melodier fra andre sanger. Ole gjør det på en formidabel måte. Han spiller ikke perfekt. Men han har er på god vei til å bli et pianotalent. Fint å se Ingve med igjen. Så spørs det om balansefyren gjør det noe bedre denne gangen. Greit nok, han har relativt god balanse, og sinnsyk styrke i armene. Men jeg har da sett langt mer imponerende balansekunstnere i diverse andre talentshow. Det holder ikke å balansere på en baskettball og en sykkel. Det blir bare ikke spektakulært nok. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor i all verden tar de med dikteren igjen? Dikt er IKKE underholdende på tv. Så enkelt er det bare. Dikt er noe man leser i bøker, synger i en sang eller framfører i film. Poetri er ikke til for å leses opp på TV. Tragisk at Ole Gaasø ikke får en sjanse til. Han har et faktisk talent. Det er ikke lett å lage jazzkomposisjoner som integrerer melodier fra andre sanger. Ole gjør det på en formidabel måte. Han spiller ikke perfekt. Men han har er på god vei til å bli et pianotalent. Helt enig!! Er mange jeg har diskutert med her jeg bor som ikke synes Ole var noe flink. Alle som klarer å høre forskjell på "Ja, vi elsker" og "La det swinge" hører at dette er et talent. Blir så oppgitt når folk sier: "njaa.. han var jo flink, men ikke flink nok". Det er vanskelig å jazze opp andre sanger! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Pernille må gå videre. Hun kan virkelig danse. Ikke bare danser hun, men shower litt og gjør det til mer enn bare dans. Like her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå