Gå til innhold

Norske talenter, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Jeg ble så sykt forbanna nå som Ingve ikke kom videre. Han er jo noe av det beste jeg har sett (I Norge hvertfall), og så inkompotente som Norge er tenker de D'AWWWWWWWWWW SÅ LITEN OG SØT UNGEN ER STEM PÅ HAN :||||||||||

Ingve ;___;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble syk i magen av dagens norske talenter. Danserne var greit nok at gikk videre selv om jeg hadde en knapp på Lene. Men at Brian skulle gå videre!?! Ikke noe vondt ment mot han, men trylletriksene hans var ikke noe videre imponerende, og han utførte dem nesten grusomt. Han gikk kun videre på sjarm. Hvis han hadde vært 17 år gammel og gjort det, tviler jeg på at dommerne hadde sendt ham videre. Vanligvis irriterer jeg meg ikke så mye over dette, men når noen så talentfull som Ingve Connolly Gran ikke engang ender på topp tre, irriterer det meg grenseløst.

Menmen, burde ikke vært overrasket. Sist gang var det han gutten som danset med en rockering som gikk videre og nesten vant til og med... *rant over*

EDIT: Er så enig som det går an å bli Patney. Håper han har blitt lagt merke til, for han fortjener noe bedre enn å bli stemt ut på grunn av et "tryllekunstner" som ikke engang kan triksene sine...

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar

Danserne var kule nok, men dansen var betydelig bedre enn beatboxen. Det føltes ærlig talt litt lamt ut der på den store scenen og med middelmådig 100% menneskelagd musikk.

Songwritere er noen gang kjedelige, og dessverre var Lene sin sang på den veldig kjedelige siden. Greit at hun ikke kom videre.

Lenke til kommentar

Så reprisen i dag, og forbanner meg på at Ingve ikke kom videre. Makan til tull. Brian sjarmerte vel, men enhver tryllekunstner som har gjort det et par ganger før greier å utføre det han gjorde. Håper vi får se mer til Ingve en annen plass!

Lenke til kommentar

Skandale at tryllegutten gikk videre. Elendig utførte triks, man så jo hva han gjorde, tabbet seg ut på nesten alle sammen. Greit nok, seks år gammel, og mulig han kan bli god med årene, men alvorlig talt. Det verste var at dommerne ikke turte å si det som det var, nei de roste han opp i skyene, gitt. Og seerne gikk på. Talentløst. Imitatoren og pianisten skulle gått videre, at ingen av dem var topp 3 er jo helt latterlig. Men så er vel ikke de som driver og stemmer på slike programmer helt ved sine fulle fem heller.

Lenke til kommentar

Da han lillegutten, sjamererende nok som han var kom videre var min første tanke; hva skal han bruke en bil og et stipend på så mye penger til? Jada, han var super søt, men er enig i at dommerene gjorde det litt dumt i å ikke kommentere feilene han gjorde. Synes personlig at han imitatoren var genial :p

Lenke til kommentar

Jeg synes imitatoren hadde en litt rotete oppvisning. Flink, det er han, men litt for mye forskjellig. At han skal blande inn Gollum i annenhver setning passer absolutt ikke.

Men at hun syngedama ble en av topp 3 synes jeg bare var helt hårreisende! Ikke var hun så veldig flink, sangen var dårlig, og hele greia var bare til å gjespe av.

Lenke til kommentar

Jeg digger Abscence & Blipp og det var bra de gikk videre, men jeg skjønner ikke hvorfor Brian går videre... Ja, han er seks år gammel, men han gjorde det ikke noe særlig bra. Hadde sansen for Ingve og Lene, men Lene skulle syngt en bedre sang.

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sett det meste nå, og min favoritt må jeg si er Sebastian. Er enig i at sangere kan holde seg til idol/X-faktor, men denne fyren har virkelig en fantastisk stemme. Synes personen var rar, klein og ganske femi, men stemmen minner virkelig mye om tidlig Michael Jackson, bare mye kraftigere og fyldigere. Et vanvittig stort talent, utvilsomt.

Det største sjokket jeg har hatt var når filipenene dama ikke gikk videre. Hun hadde jo faktisk en utrolig god stemme, for ikke å si stålkontroll. Tok meg i å lure på om det var Celine Dion selv som sto på scenen, i forkledning eller noe.

Ingve var utrolig flink på de han gjorde, men hans andre opptreden var rotete og lite morsom.

I tillegg digga jeg trommisen på fredag, veldig stilig når han spilte på alle de andre greiene. Veldig flink, men kjenner faktisk en som er bedre selv, som også er 17-18 år.

Pianisten fikk stort pluss for å spille Mario, men hvis man hører godt etter er det lett å spore en del feil og dårlig timing i hans første opptreden. Men han var nok bare nervøs, for i semifinalen imponerte han stort.

13-åringen som synger opera er også sinnsykt flink, i tillegg til utrolig kul.

Må si jeg har likt dette årets Norske Talenter ekstremt godt så langt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...