Gå til innhold

Norske talenter, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Ikke glem han trommissen, 17 år og å spille sånn, var helt utrolig bra. Håper han kommer langt. Han gjorde lurt i å vise at han kunne spille utrolig fort, men også rolig, rytmisk uansett tempo. Venta på et breakdown akkurat når han var ferdig, hadde passa bra der.

Imponerende og underholdene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Skjønner fortsatt ikke hvorfor de lot den gruppen med den lille jenta og de tre guttene gå videre.. De var mer på skoleavslutnings nivå syntes jeg. Syntes heller gutten med gitaren kunne gått videre.

Opera gutten derimot var jo sinnsykt flink.

Lenke til kommentar

Vil tro de sendte de tre små sangerne videre mest grunnet deres innvandrer bakgrunn. Mia ble jo bergtatt, muligens fordi hun selv har et adoptiv barn?

Men men, la de gå videre så Norske Talenter dommerne ikke blir stemplet som innvandrer fiendtlige, synd for han duden som var så sterk i arma dog...

Lenke til kommentar
Vil tro de sendte de tre små sangerne videre mest grunnet deres innvandrer bakgrunn. Mia ble jo bergtatt, muligens fordi hun selv har et adoptiv barn?

Men men, la de gå videre så Norske Talenter dommerne ikke blir stemplet som innvandrer fiendtlige, synd for han duden som var så sterk i arma dog...

Ikke minst hun samejenta. Hun må jo også videre for å ta vare på urbefolkningens kultur.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om dette er nevnt før, da jeg cba til å lese her, men hva er det med at om du er liten og "søt" kommer du videre uansett?! Talent har jo tydeligvis veldig lite med saken å gjøre. Føler ikke at dommerne er veldig flinke uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Talent har jo tydeligvis veldig lite med saken å gjøre. Føler ikke at dommerne er veldig flinke uansett.

Kan ikke fatte og begripe at de 80 åringene kom med videre til semifinalene, helt utrolig.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...